Print Friendly and PDF

Aleister Crowley...Ne istersen yap - hepsi kanun bu

 


Hazırlayanlar: Amjad Yassin ve Kamal Ghazal
1997'de L'Osservatore Romano, İngilizce ve Vatikan baskısında, çeşitli felsefi, antropolojik, psikolojik, hukuki ve ideolojik yönlerden büyüyen ve rahatsız edici bir sosyal fenomeni ve uygulamayı ele alan 6 makale dizisi hazırladı. yani "Satanizm Mezhepleri" Bu fenomen özellikle Avrupa'nın kırsal kesimlerinde geçerlidir.

Bu makaleler, Mezhepler Araştırma ve Enformasyon Örgütü'nün ulusal sekreteri olan (Giuseppe Ferrari) tarafından ve İtalya'nın Bologna kentinde bulunan Tarikatlar Araştırma ve Enformasyon Teşkilatı ile işbirliği yapılarak yürütülen çalışmaların sonucudur. "ideolojik düşünce", Piskopos (Angelo Scola) tarafından İnanç Doktrini'nin çabalarına dayanarak yazılmıştır.

Bu makale, söz konusu dizinin bir parçasıdır ve bu olgunun Hristiyan inancından etkilenen sosyal yönü hakkında belirli bir bakış açısını ifade eder, ancak diğer dini inançların bakış açısına benzer olabilir:

1- Şeytani öğretiler ve mezhepler
Şeytani mezheplere üyelik ve bunların "şeytani varlıklar" tarafından yaratılan ritüellerine katılma, konunun tabiiyeti ve ibadetin sadece Şeytan'a tecrit edilmesi, şeytani bir alandan türetilen fikirlerin teyidi gibi konular bizim yapmadığımız konular haline geldi. Bugünün toplumundan bekleyiniz ve çağdaş ve karmaşık şeytan ibadeti olgusunun ana hatlarını netleştirmeye çalışmadan önce, genel olarak bireyin kişisel ve istisnai yönlerine atıfta bulunarak yapılabilecek özel koşulları incelenmelidir. antropolojik, psikolojik, yasal veya sosyal.

Şeytanın ibadeti hakkında konuşurken, yüceltme, saygı ya da dua gibi bir ibadet biçimini uygulayan, izole edilmiş, bilinen, organize olmuş ya da daha az organize olmuş kişilerden, gruplardan ya da hareketlerden söz ettiğimizi söyleyebiliriz. İncil'deki bir varlığın bir varlık, gizemli bir metafizik güç veya bir insandaki içgüdüsel bir unsur veya bilinmeyen bir doğal enerji, belirli belirli ritüellerin uygulanması yoluyla Şeytan (Lucifer) gibi genel bir adı olan bir karakter tarafından çağrılır .

2- Şeytani mezhepler
Hiç şüphe yok ki şeytani gruplar ve hareketlerde, bazıları diğer gruplarla ilişkili ve diğerleri kendi başlarına izole gruplar olan veya aynı şeytani ortamlara sık sık gelenlerin bile bilmediği belirli gruplarla ilişkili varyasyonlar vardır.

Bu mezheplerin bazıları geçicidir ve geçicidir, ya da belki görünür bir varlıkları yoktur, diğerleri zamanla faaliyetlerini durdurur ya da bazı durumlarda saklanmaya devam ederler, bazıları açıkça aşikardır ve diğerleri çok gizli ve ezoteriktir. Birkaç kök ve sırayla diğer dallara dallanır.

Hiç şüphe yok ki Amerika Birleşik Devletleri, bu ülkede faaliyetlerini kamuya açık ve açık olarak yürüten ve yürüten ve kalıcı olan tanınmış grupları inceleyebileceğimiz en büyük Şeytani mezhep yoğunluğunu kucaklamaktadır.

Satanizm'e atıfta bulunan birçok bibliyografik referans bulabiliriz ve Amerika Birleşik Devletleri'nde ortaya çıkan ve halen aktif olan tanınmış gruplar arasında şunlar bulunur: Şeytan Kilisesi, Set Tapınağı, Kara Ram Kardeşliği, Kurt Adam Kardeşliği, Uluslararası Şeytani Kurtuluş Kilisesi, Savaş Kilisesi.

Birkaç yıl sonra faaliyetleri durmuş gibi görünen gruplar arasında Şeytani Kardeşlik Kilisesi, Ram Kardeşliği, Indore Witches Meryem Ana, Nivolm Rite Şeytani Ortodoks Kilisesi, Şeytan Kilisesi, diğer kuruluşların yanı sıra tespit etmek zor. Faaliyetlerini durdurup durdurmadıkları, örneğin orada Templi Satanis kardeşliği adlı bir grup ve internette dağıttığı yazılar.

"Kıyamet Kilisesi" olan Amerikan sosyolojisi (William Sims Bainbridge) tarafından fark edilen kötü bir üne sahip başka "şeytani gruplar" da var. 1965'te İngiltere'de ortaya çıktı ve daha önce Amerika Birleşik Devletleri başta olmak üzere birçok başka ülkeye yayıldı. daha sonra iki gruba ayrıldı: Al-Nahj Kilisesi'ne gelince, diğer ikisi artık yok olmuş gibi görünüyor.

- İngiltere'de de "Dokuz Melek Kardeşliği ve Kara Zambak" olarak bilinen iki şeytani örgüt var.

Yeni Zelanda'da faaliyet gösteren kuruluş, daha önce "Solak Yaklaşım" kardeşliği olarak adlandırılan "Ordo Sinistra Vivendi" grubudur.

- Ve İtalya'da hiçbir şeyin bilinmesini istemeyen mezhepler var çünkü şu ya da bu şekilde basın onları "kötü şöhretli" bir makale yapacak ve aralarında bahsettik: Şeytanın Çocukları, Şeytan Kilisesi Philip Scirpa, Satanic Church Ephrem Del Cat, The Satanic Empire, the Light of the Underworld veya Master Lewitan'ın takipçileri.

Kendilerini Şeytani olarak tanıtmaktan hoşlanmayan ya da öyle yapıyormuş gibi yapan gruplar da vardır, örneğin: doğanın gizemli güçleri ile uyum içine girmeyi amaçlayan pagan ritüel uygulamaları, ancak gerçekte onların içine dalmalarına izin veren yönler gösterirler. Satanizm dünyası çeşitli renkleriyle.

3- Şeytani ritüeller - semboller ve uygulamalar
Şeytani ritüeller çoğunlukla eski ritüellerde yapılan değişikliklere dayanan bireysel mezhepler tarafından geliştirilen ritüellere dayanır, ancak genel olarak şeytani ritüellerin rahibin amaçlarına hizmet ettiğini ve durumlarda ve durumlarda bir değişikliği tetiklemeyi amaçlayan bir dizi jest ve kelime içerdiğini söyleyebiliriz. Olağan yollarla ulaşılmasının imkansız olduğuna inanılan olaylar.

Ve bu ritüeller aracılığıyla belirli bir kişiye bir lanet veya sihir gönderilebilir ve bunu uygulamak için en iyi zamanın gece saatlerinde, özellikle de belirli bir zaman diliminde, böylece hedef kişinin uyuduğuna inanılır ve bu, şeytani ritüellerin genellikle gece saatlerinde başlamasının nedenlerinden biri.

Ayinlerin gerçekleştirilmesi için özel alanların seçimi, tamamen güvenli bir şekilde yapılmasını sağlamak için genellikle şehirlerin dışındadır ve bazı durumlarda terk edilmiş mezarlıklarda ve kiliselerde tutulur. Bu, bazı grupların ulaştığı şeytani ayinler sırasında dışlanamaz. saygısızlık, ceset istismarı ve küçüklere yönelik fiziksel şiddet eylemlerinde bulunma noktası… Hatta bir öldürme ritüeline bile yol açabilir.

Şeytan Kilisesi Şeytan Kilisesi, daha sonra 1966'da Amerika Birleşik Devletleri'nde (Anton Chandur'dan AVI'ye) kurulan ve bu mezhebi veya grup kodunu " Bafumit " bir keçi olarak alan çok sayıda satanist mezhebe ilham veren gruplardan biridir . Baş aşağı bir daire içinde beş köşeli yıldızla kaplı olan Lavie, modern zamanlarda Şeytan'a yapılan ibadet için referans olarak kabul edilen 3 kitap yazdı: The Satanic Bible, Complete Witch, The Satanic Rituals ve son kitap Latince, İngilizce, Fransızca ve Almanca olarak gerçekleştirilen eski ritüelleri içerir.

Şabat Kara Kütlesi
Lavi'nin "The Satanic Bible" ve "The Satanic Rites" kitabında tanımladığı tüm şeytani grupların ana ritüellerinin referansı olarak adlandırılabilir ve çeşitli Şeytani gruplar (Lavi) tarafından kullanılan ritüellerle ilgili bazı değişiklikler getirebilir. Fransız şairinin (Charles Baudelaire) (1821-1867) yazılarından (Charles George Heismans) (1848-1907) yazılarına kadar başka şeyler de buna katkıda bulunur.

Ritüeller rahip ve diyakoz tarafından gerçekleştirilir ve hipodikon, (alt deacon) olarak da bilinen diyakondan daha düşük bir rütbeye sahip bir kişidir ve mumlar, ters çevrilmiş beş köşeli yıldız, bir bardak gibi aletler. şarap veya hatta bir şişe, çan, kılıç, "su fıskiye", çubuk, çapraz Kancalı, kutsanmış ev sahibi olarak kullanılır.

Kara ayin sırasında sunak platformundaki ayine çıplak bir kadın sunuldu ve katılımcılar başını örten siyah giysiler giydiler. Ritüeller, Latince, İngilizce ve Fransızca olarak okunan dualarla Katolik Ayinine biraz benziyor ama içinde Allah'ın adı, İblis için diğer isimlerin yanı sıra kendisine yalvaran Şeytan'ın adı ile değiştirilir ve anlamı duanın sözlerinden dönüştürülür: " Göklerdeki Babamız ... " Katolik Ayini: “ Cehennemdeki Babamız… ” Ayinler sırasında, İsa Mesih'e hakaret ve hakaret ve kutsal cipslere saygısızlık, cinsel uygulamalar veya onları kötü niyetle defalarca çiğnemek gibi çeşitli şekillerde yapılır.

Ayrıca acımasız uygulamalar içeren diğer sözde şeytani ritüelleri de okuyun .

4- Şeytani inançlar
Şeytani inançlar bir gruptan diğerine farklılık gösterir, örneğin Şeytan'ı az ya da çok sembolik bir varlık olarak gören ve aynı zamanda isyanlarını veya ihlallerini ve akılcılığını ifade eden ve ritüellerde bir tür acımasız psikolojik drama görenler vardır. amacı mümini dininden ahlaki ve kültürel olarak kurtarmak ve kalıtsal.

Bazı Satanistler bu algıyı şöyle ifade ederler:
Şeytanın ibadeti cisimleşmiş bir dindir, bu yüzden bu ibadette mutluluk elde edilmelidir. Ölümden sonra gidecek cennet, günah işlemenin cezası olarak cehennem yoktur." Kendini büyülü bir şekilde ona yönlendirmek mümkündür Son olarak, Şeytan'ı, özellikle de “Şeytan” ı olumlu bir karakter olarak gören ve her zaman görüldüğü gibi Hristiyan ve Yahudi geleneğinde Tanrı ile çalışmak yerine onunla çalışmayı tercih edenler var. olumsuz bir ışıkta .

Genel olarak, bireysel şeytani mezhepsel inançlara tek anlamlı bir tanım vermek zordur, örneğin: Lavi tarafından geliştirilen şeytan kültü, kötülüğü, belirli ritüellerle bir nesneye tapınma yoluyla çağrılan hayati ve bilinmeyen bir güç olarak görür. Bu ritüellerden biri aracılığıyla, kişi bu gücün doğasında var olan yıkıcı gücü çağırabilir, ancak diğer zamanlarda bazı ritüellerin (en azından metaforik bir şekilde) bir insan karakteri olmasına rağmen (Lavi) bir iblise dönüştüğü açıktır. böylece bu olayların temellerinde gizemli bir model oluşturmayı başarır: Satanizm.

Şeytan Kilisesi'nde İncil, Kilise ve Kitle ile çelişen saçma ritüelleri uygulayanlarda ve bir kişi Şeytan'ın varlığına, Tanrı'nın varlığına veya Kilise'ye inanmadığında başka bir çelişki bulunabilir. veya fedakarlıkta fedakarlıkta, bu siyah gruplara coşkuyla dahil olması anlaşılmaz.

5- Şeytani olaylara giriş ve motiflerin incelenmesi
Bu grupların üyeleri arasındaki iletişimin kolaylaştırılmasının birkaç yolu vardır: sırlara hücum, sizi düşünceleriyle ve uygulamalarıyla doygunluk noktasına ulaştıran büyülü veya gizemli halkalar, yeni bilgi yolları elde etmeye çalışmak, katılmak Şeytani ruhları çağrıştıran ve sonra şeytani ritüellere katılanlara sadık kalmanızı sağlayan bir noktaya ulaşmanın ve yavaşlama gibi çeşitli sorunların üstesinden gelmek için sihirbazlara başvurmanın kolay hale geldiği büyücülük seanslarında. şimdiki zamanda ve "kara büyü" denen şeyi yapmak için yardım istemek, onları ister az ister daha organize olsun, bireyler veya gruplar tarafından gerçekleştirilen Şeytani ritüellerin aleminden kaçınılmaz olarak gösterir.

Bu putperestlik (ortaya çıktığı üzere) şarkıları aracılığıyla küfür, intihar savunuculuğu, cinayet, şiddet, eşcinsellik, uyuşturucu kullanımı ve şeytani ayinler sırasında ölülerle cinsel ilişkiye girmeyi içeren belirli mesajlar veren bazı şarkıcıları ve rock gruplarını cezbetti.

İnsanları şeytani ritüelleri uygulamaya yönlendiren nedenler, aşağıdakiler de dahil olmak üzere çeşitlidir:

- diğer insanların pahasına çeşitli biçimlerdeki maddi avantajlar.
- toplumla bir şekilde pikselleşme veya isyanla yüzleşme arzusu.
- ürkütücü ve şok edici olan her şeye takıntılı bir mıknatıs.
- kişisel fobiden muzdarip olanlar için kötü ruhları uzaklaştırma arzusu.
Belli ritüelleri gizli bilgi ve katılım yoluyla özel güç vermesi istenmektedir.
- gizem ve ritüele dayanan olağanüstü deneyimler yoluyla cinsel sapma arzusunu tatmin edin .
- Sebepler arasında, bir kişinin çocuklukta geçirmiş olabileceği şiddetli travmalara verilen yanıt da vardır.
- Çağdaş toplumdaki çeşitli sorunlar elbette şeytani etkinin artması için toprağı daha verimli hale getirmeye katkıda bulunur ve bu sorunlar arasında bireyin geri kalan bireylerden yalnızlık duygusu ve aşağılık duygusu vardır. Tanrı'da ve yalnızca O'nun aileye sevgi, uyum ve birlik getirebileceğine dair inanç.

Bazı durumlar (bulanık suda balık tutmak) şeytana tapanlar tarafından, düşüncelerinin günümüz toplumunda yayılmasına ivme kazandırmak için bilinçli veya bilinçsiz olarak sömürülmektedir. Bazen sosyal olarak kabul edilebilir bir davranış olarak ele alınan sapkınlık ve yozlaşma.

6- Bazı karşı durumların ciddiyeti
Bu grupları inceleme süreci, toplumdaki yayılma derecelerini büyük ölçüde abartan veya her zaman ve her yerde suç faaliyetlerinin uygulanmasına adanmış örgütleri gören olumsuz bir tutuma yol açmamalıdır, çünkü bu görüş toplumu çok ciddi şekilde etkiler ve istikrarsızlığa neden olur ve Bu, Satanizmden ve şeytani grupların cadılarının yargılanmasından kaynaklanan tepkiler ve fobi olabilir, böylece sorunu çözmek yerine arttırır ve bu durumun satanizm karşıtı bir fobiye dönüşmesinde sonuç korkusu vardır. zaman zaman sistematik bir aşırılık ve temelsiz bir eleştiri haline gelir.

7- Bazı son düşünceler
Şeytan'ın ibadetiyle ilgili çeşitli sorulardan bazıları şu şekilde kalır: " Bu faaliyetleri açıkça Şeytan'ın kendi çalışmasının faaliyetleri olarak görebilir miyiz? " Veya başka bir deyişle, " Şeytan'ın Şeytani'ye katılanların mülkiyeti olduğu düşünülebilir mi? " ritüeller  . "

Çoğu zaman, bu etkinlik, katılımcıların Tanrı'ya, İsa Mesih'e veya Meryem Ana'ya ve diğer dini saygıya karşı yoğun bir nefret hissettiklerinde olduğu gibi, doğaüstünün bir yönü olarak Şeytan'ın eseridir. Şeytani faaliyetlere kasıtlı olarak katılanlar arasında olası şeytani mülkiyet vakaları tanımlandı ve kendilerini Şeytan'a gönüllü olarak bağışladıkları için olumsuz türde görünen faaliyet vakaları olarak sınıflandırıldı ve sınıflandırıldı.

Her durumda, Satanistlerin düşünce ve uygulamalarını kabul eden, değer sisteminde bir değişikliğin kabul edilmesine yol açan, bu düşünceye göre kötü ve ahlaki kargaşanın kurtuluşta önerilen bir model haline geldiği sosyal, etik ve kültürel bir sorun vardır. ve dahası şeytani olaylarda ideal olarak kabul edilir ve bu slogan ( Aleister Crowley ) içerir: " Ne istersen yap - hepsi kanun bu. " Adam, kişinin kendi özgürlüğünü, özgürlüğün sonsuz sınırına kadar yönlendirdi diğerleri başlar.

Tanrılaştırma meselesinin, ruhun Tanrı olmaya taşınması ve ruhun Yaradan'ın yerindeki konumu olduğu ve onu kaçınılmaz olarak sınırlamalar gibi acı gerçekle kaçınılmaz bir yüzleşmeye götürdüğü gözlemiyle sonuçlandırabiliriz. Ülkenin iktidarsızlığı, ciddi fiziksel sonuçlara, psikolojik sonuçlara, yanlışlıklara ve bir tür depresyona yol açan çelişkili darbe ve felaketlere maruz kalmaktadır.

Kuşkusuz, Satanizm, bazı durumlarda çelişkileri haklı çıkarmak için yarı rasyonel olan irrasyonelden kaçmak için güçlü bir duygusal yük olarak görünür ve derin kötülük, kendini ifade eden ve bedeni günahlarına daldıran kişisel ve gizemli bir tezahür olarak ortaya çıkar.

Çeşitli ritüeller, ritüeller, uygulamalar ve inançlar, aklın, hakikatin ve insan güvenliği için derin duyguların ölümünün ortak paydasıdır ve bu, cinsel sapmalara, güç arzusuna, aşırı para arayışına, başarıya ve Tanrı'nın, komşunun sevgisi ve gerçek ve toplumsal bir kişilik arayışı ile çelişen unsurlar olan abartılı bir narsisistik 

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar