Print Friendly and PDF

Allahım Senden Başka Kapım Var mı?


Ey Mevlam, elimi kapına uzattım ..
Ey sığınağım… Senden başka kime sığınabilirim, 
Gece ve sabah yas tutuyorum
Gözyaşlarımı çiğ çiğ döküyorum sessiz dualar  ediyorum.. 
İlahi varlığının nurunla ışığıyla dönüyor ve yükseliyorum.
Seni bilen gören sonsuza kadar mutlu olacaktır
Dünyadan ve rakibinden ne bulursam ...
Bana vücudumun yeteceği bir iş ver 
Acıya dönüşür ve doygunluk içinde yaşarsınız ..
Sevgiyle yaşamaktan öfkeye dayanamıyorum ..
Senden başka kime sahibim? Ve kalbimi başka kim görebilir ve duyabilir?
Bütün yaratıklar seni gölgene muhtaçlar
Sana dua ediyorum Ya Rabbi, bu yüzden zilletime kerem et.
Bana şefaatini  iyilik yolundan yap
korku ve açgözlülükle   durumuma bakıyorum 
Allah'tan başka kuluna merhamet eden var mı?
Ey Mevlam, elimi kapına dayadım ..
Ey sığınağım Senden başka kime sığınabilirim?
Ah….
Ah….


 


مَوّلاي إنّي ببابك قَد بَسطتُ يَدي.. 

مَن لي ألوذ به إلاك يا سَندي؟


أقُوم بالليّل و الأسّحار سَاجيةٌ 

أدّعُو و هَمّسُ دعائي.. بالدموع نَدى 

بنُور وجهك إني عائذ و جل.. 

ومن يعذ بك لَن يَشّقى إلى الأبد.. 

مَهما لقيت من الدُنيا و عَارضها.. 

فَأنّتَ لي شغل عمّا يَرى جَسدي.. 

تَحّلو مرارة عيش فى رضاك.. 

و مَا أطيق سخطاَ على عيش من الرغد.. 

من لي سواك؟ ومن سواك يرى قلبي ويسمعه؟ 

كُل الخلائق ظل في  يد الصَمد.. 

أدّعوك يَاربّ فأغّفر ذلّتي كَرماً.. 

و أجّعَل شفيع دعائي حُسن مُعتَقدّي 

و أنّظُر لحالي..في خَوّف و في طَمع.. 

هَلّ يرحم العَبّد بعد الله من أحد؟ 

مَوّلاي إنّي ببابك قَد بَسطتُ يَدي.. 

مَن لي ألوذ به إلاك يا سَندي؟




 

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar