Print Friendly and PDF

Cin Mesajları

 


Jin, hizmetlerini sunmak için metafizik sitesinin kapısını çalıyor!

Hazırlayan: Kamal Ghazal
Görünüşe göre bazı "cinler", çalışmalarına ve dünyalarını metafizik bir sitede incelemeye ilgi duyduğumuza dair haberler aldılar, bu yüzden onlardan biri, kendisini "Marge" olarak adlandırarak, İngilizce marij ile yazdı, sırları açığa çıkarma arzusu bizim insanlar bilmiyorlar ve amacı onları memnun etmektir, bu yüzden, iddia ettiği ve cinsiyetini belirttiği verilerde kendisine ifşa edilen bir aracı Beşri aracılığıyla deneyimini metafizik bir site ile paylaşma talebinde bulundu: o erkek ve ülkesi Ürdün, yaşını sıfır olarak belirttiği için açıklamadı ve talebini şöyle ekledi:

" Size bir hizmet sunmak veya hizmet sunmak istiyorum. Fikirlerinizi beğendim ve birçok aksiyomdan şüphe ettim.Yazım tarzım için lütfen özür dilerim efendim. Mümkün olduğunca anlaşılır ve pürüzsüz olmaya çalışıyorum. Konuşma dilim basit. Öncelikle sizin için ve bu metafizik veya gizli bilgiye ihtiyaç duyan diğer insanlar için önemli konular ve insanlarla iletişim kurmama ve görüşlerimi dile getirmeme izin veren İnternet hizmetleri sayesinde, şüphesiz ve yumuşak huylu bir insansınız ve bu beni ilgilendiren, sana yakın ve aynı zamanda uzaktayım ve şimdi bizim için önemli olan ilişkimizin olumlu bir şekilde devam etmesi ve olumsuz şüpheyi olabildiğince azaltması, istenileni elde etmek için mümkün olduğunca talimatları takip et sonuç, kimseye bu mesajdan bahsetme ve unutmam bunu bilmiyor, şeytana takıntılı olan dindeki kardeşlerime ve askerlerinin sayfanıza yazmasına yardım etmenizi istiyorum ve size birçok sır vermek için Çoğu halktan gizlidir, amacınız insanlığı memnun etmek değil mi? Peki efendim, ben varım. " Cevabım

şu oldu:

Karim Kardeş ... göğsümün geniş bir şekilde tüm fikirlere aykırı olduğunu kabul etmek ve sonunda gizemli fenomenlerin daha iyi anlaşılmasına ulaşmak için , bunların gizlendiği gerçeğini alamayabiliriz. Tanrım, insanlara yardım etmek için , durumlarını ve egzotik durumları teşhis etmek için daha iyi anlamaları gerekiyor ve onlarla birlikte aldığın olağandışı. İster insanlardan ister cinlerden olun, hoş geldiniz, ancak fayda kelimelerin ötesinde, insan yaşamı için önemli olduğunu düşündüğünüz makaleler ve bilgiler şeklinde eylemler istiyoruz. Benim yaklaşımım, gerçeğe ulaşmaktan şüphe etmektir ve bence ilk önce sizi sorgulayan budur. Sana inanmam ve kalbime güven vermem için bana bir meta-işaret ver, Margie .

Maalesef, yanıt tarihinden itibaren 7 günden fazla bir süre geçtikten sonra ondan bir mesaj almadım, bu yüzden söz konusu hikayesini sitenin Facebook sağlığında bir gönderi olarak yayınladıktan sonra yayınladığım için üzgünüm ve öyle görünüyor ki bu günlerde gizli karmaşasıyla meşgul!
 

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar