Print Friendly and PDF

Cinlerde Korkuyor

 

Tılsım ve bıçak

Hazırlayan: Dr. Süleyman El-Madani
İlk bölümde ( sahte büyü ) cinlerin ve cinlerin genel olarak cahil oldukları şeylerden nasıl korktuklarını ve büyünün içeriğini kendilerinin bildiği bir dilde yazılmadığı için okuyamadıklarını fark ettik. içindekileri ve hizmetkarlarını cinlerin ve insanlığın dünyalarından tanıdıkları geleneksel büyülü sözler konusunda uyardıklarından daha çok uyarıyorlar. Gerçekten ondan korkuyorlar mı ..?


  Size yaşarken anlattığım deneyimim, en azından bilmedikleri şeylerden korktuklarını doğruluyor, özellikle de farklı modellerle en az üç kez yaptığım deney ve bana aynı sonuçları teyit ettiği için.

Yeni bir gün gelene kadar bana güvence verdi, eğer bir şeyden korkarlarsa, bu onların onu sonsuza kadar terk edecekleri anlamına gelmez, eğer onların düşmanları arasında sınıflandırılırsanız, onlardan bilmediğiniz herhangi bir saldırıyı beklemelisiniz. özellikle bizi görmediğimiz yerden gördükleri için .. ve bu onlarla bizim sorunumuz.İlk mantrayı yazdıktan yaklaşık altı ay sonra başımıza gelen, sorunu olan kızın akrabalarından birinin gelmesidir. aniden bana üç ay önce gördüğüm hastaya (tılsımlı kıza) ne olduğunu görmek için ona eşlik etmemi istemek için.

Ve onunla gittiğimde ve hastanın durumu hakkında ondan bir şey anlamasını sağladığımda, hiçbir şey bilmeden ona girmeyecektim, kızın bu muskayı boynundan çıkardığını söyledi. banyodaydı ve amacının banyo suyunda bozulmaması için onu çıkarmak olduğunu ve herhangi bir annesi, teyzesi ve bazı arkadaşları olduğunu oturma odasında ve hepsi ne zaman çığlık attığını duydular. tuvalete gitti, onu çıplak buldular, vücudunu tırnaklarıyla yırtıyorlardı.

Eve gittim ve kız kıyafetlerinin bir kısmını giymek zorunda kaldı. Anne beni kenara çekmek ve neler olduğunu anlatmak için elimden çekti. İblisler bu kez daha korkutucu bir şekilde geri döndüler, çünkü onu alıp dilini söyleyen şeytan şiddetli ve dini olmadığı için tüm dinlere ve peygamberlere hakaret ediyor.

Onun hikayesini dinlerken, salon odasından hastanın sesini, küfrederken ve küfür ederken duydum, ama onun sesiyle giyinmişti, ama Şeytan'ın sesi onun aracılığıyla enkarne oldu.

Annesi beni tekrar içeri getirdiğinde, kız ayağa kalktı ve bana saldırdı ve orada bulunan tüm kadınlar onu benden uzak tutamadan yüzümü tırnaklarıyla yırtıyordu. Bu durumda sadece kendini savunma bulamadım. Bu yüzden şaşkınlıkla anneye döndüm ve ona “ Bana bir bıçak ver…  ” dedim ve bilmiyordum, bıçağı ya da onunla ne yapacağımı sormadım ama anne odadan kaçtı. hızlı bir şekilde mutfağa gidip bana bıçağı getirdi ve elimdeki bıçak haline gelip kıza döndüğümde, annem korkarken bir şekilde sakinleştiğimi ve savunmacı olduğumu ve saldırgan olmadığını anladım. kızı için ve bıçağı elimden tutmaya çalıştı, böylece kızı benim açımdan herhangi bir yanlış davranıştan zarar görmesin. Annemin hissinin, elime bıçağın böylesine öngörülemeyen bir hızla gelmesinden korkan Şeytan'ın fısıldamasından kaynaklandığı hissine kapılmıştım. Bana gelince, kulaklarımda çınlayan bir ses vardı ve her zaman " İşine ayak uydur ", Sadece sol elimi kızın boynuna dolanırken buldum ve bıçağı ağzına sokmak istiyormuş gibi sağ elim bıçağı ağzına yaklaşırken buldum. İşin tuhaf yanı, artık kızın olmaması. eskisi gibi direniyor, ama ağlıyor ve ağlıyor ve aniden çığlık attı:

Ah, annem ... " sanki ondan yardım istiyormuş gibi ... ve burada anne müdahale etti ve ona işkenceyi bırakmam için yalvardı. Kalbi yumuşadı ... ve elim boynundan çözüldü. o benim ellerimdeyken sırayla uyku halinde olan kız, ben de onu anneye çevirdim.

Bıçak konusuna gelince, cinlerin genel olarak bıçaktan korktuğunu biliyordum ve nedenini bilmiyordum. Bu silahı daha önce denememiştim ve sonradan öğrendim ki, cinler şu anda bahsedilemeyen bir grup şeyden korkuyorlar.

Banyoda önceki büyüyü kaybettikten sonra bir kez daha aynı şekilde yeni bir mantra yazmaya döndüm ve daha sonra hiçbir etki göstermedi.Günler geçti ve kız normal hayatını yaşadı, evlendi ve çocukları vardı.

Dikkat 
Bahsi geçen deneyde yaşananların tecrübe sahibi olanlar haricinde bir tedavi yöntemi olarak taklit edilmeyeceğini ve uygulanmayacağını umuyoruz ve sitem sonuçlara katlanmayan sonuçlardan sorumlu değildir. Yukarıdaki deneyimde olduğu gibi hastanın inançları ve ikincisi bilimsel psikiyatri, kemoterapi ve diğer yöntemlerini alır ve hastanın yaşam koşullarına ve kalıtsal dinlerde belirtilen dış varlıkların etkisinden uzak yaşam deneyimlerine dayanır. ve popüler inançlar.

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar