Print Friendly and PDF

أجمل إنسانه في الحيـــــــــــــــــــــاة...Hayattaki en güzel insan

 




أنت.. أجـمل إنسانه خلقها ربـــي

أجـمل ما في الدنيـــا خلقه ربـــي

تأخذني بسحر عينيهـــا العميقتين

تسكن كل النبضات في قــــــــلبي

كم أحبك يا حبيبتي.. كم أحبـــك

وكل ثــــانية ينمو بها ويكبر حبي

عبيــرك من الورود والزهور يأتي

ومن النسيم و التفــــــاح و العشب

من كل جميــــــــــل تأتين حبيبتي

تمسكين يــــــــدي و تظلين قربي

تكونين لــــــــي.. نوري وصوتي

تكونين همسي وغذائي وشربــــي

أحبـــــــــــك يا من غيرتي حياتي

أحبــــــــــك يا من تسكنيـــن قلبي

أنت.. أجمـــــــــــل إنسانه خلقها ربـي

أجمل ما كتبه وسطره لي قـــــــــــدري

القمر لم يعد يذهلني كالســــــــــــــــابق

فأنت منذ لقيــــــــــــاك أصبحتي قمري

أصبحت صحرائي.. وسهلي المزهــــر

أصبحت عطشــي وصحــوي ومــطري

كم أحبك يا حبيبتـــــــــــي.. كم أحــبك

يا غـزلا يملأ كلامي.. ويملأ سطــري

كم أحبك يا حبيبتـــــــــــي.. كم أحــبك

فحبك.. يعطر لـــــــــي أيامي وعمري

أذيبيني فيـــــــــــــــــــــك أكثر و أكثر

فمنذ ملايين السنين.. قد نفذ صبـــري

أحبــــــــــــــــــك يا من غيرتي حياتي

وكنتي لـــــــــــــــي.. سنواتي و قدري

أنت.. أجمل إنسانه خلقها ربــــــــي

وجعلها بين كل النساء الأجمـــــــــل

ليس لجمالك كلامــا ولا شعرا يصفه

ولا نهـرا ولا بحــرا ولا جـــــــدول

فكل شئ فيــــــــك يا حبيبتي أفضل

وكل نظرة من عينيك تقتـــــــــــــل

وكل همســــــــــه من شفتيك تذيبني

تجعلني من بين كل الرجــال الأول

قولي لي عندمـــــــا أراك ماذا أفعل

فكلمـــــا أنظر في سحر عينيك أقتل

قولي لي يا حبيبتــــــــــي ماذا افعل

فالحب يجعل لساني عاجـــزا مكبل

كيف أصف الربيع القادم من شفتيك

فليـس لدي أجابه على كل ما أسـأل

أنت جنونـــــــي.. أنت في الحيـاة مذهبي

أنت عقلـــي.. نجومي و شمسي و كوكبي

الربيع يقبل كلمـا تقتربين حبيبتـــــــــــــي

والحزن يسكننـــي عندما تتركيني وتذهبي

اسكني قلبي.. اسكنيــــــــــــه ولا تترددي

واركضي في رحابــــــه الأخضر والعبي

واشربي من حنانه الدافئ.. فكــــــــــم هو

سيكون أجمل بكثير عندمــــــا منه تشربي

"وانقشي على درانه الحمراء " أحبــــــــك

فكم تمنيت أن ترسمين داخلــــــي وتكتبي

فجسدينا.. في سبيل الحب يحترقا حبـــــــا

دون أن أتعب للحظه من الحــب أو تتعبي


Hayattaki en güzel insan

Sen rabbimin yarattığı en güzel insansın

Dünyanın en güzel şeyi rabbim tarafından yaratılmıştır.

Derin gözleriyle beni alıyor

Tüm nabızlar kalbimde yaşıyor

Seni ne kadar çok seviyorum aşkım.. 

Seni ne kadar çok seviyorum

Ve her saniye büyüyor ve aşkım büyüyor

Gül ve çiçek kokun geliyor

Ve esintiden, elmalardan ve çimenlerden,

Hepinizden gelsin aşkım

Elimi tut ve bana yakın dur

Sen benimsin ışığım ve sesim

Sen benim fısıltım, yemeğim ve içeceğimsin

Hayatımı değiştiren seni seviyorum

Kalbimde yaşayan seni seviyorum

Sen rabbimin yarattığı en güzel insansın

Yazdığım ve yazdığım en güzel şey kaderimdir

Ay beni eskisi kadar büyülemiyor

Seninle tanıştığımdan beri, benim ayım oldun

Çölüm oldum.. Ve çiçek açması kolay

Susadım, sağlıklıyım ve susuzum

Seni ne kadar çok seviyorum aşkım.. Seni ne kadar çok seviyorum

Ah sözlerimi dolduran ve dizelerimi dolduran geyik

Seni ne kadar çok seviyorum aşkım.. Seni ne kadar çok seviyorum

Aşkın..günlerimi ve hayatımı kokutur

Beni daha çok sende erit

Binlerce yıl önce sabrım tükendi

Hayatımı değiştiren seni seviyorum

Ve sen benimdin.. Yıllarım ve kaderim

Sen rabbimin yarattığı en güzel insansın

Ve onu en güzel kadınlar arasında yap

Güzelliğinin onu tarif edecek bir sözü ya da şiiri yok

Ne nehir, ne deniz, ne dere

Seninle ilgili her şey aşkım, daha iyi

Ve gözlerindeki her bakış öldürür

Ve dudaklarından çıkan her fısıltı beni eritiyor

Beni önce bütün erkekler arasında yap

Seni gördüğümde ne yapacağımı söyle

Ne zaman gözlerinin büyüsüne baksam, ölüyorum

Söyle aşkım ne yapayım

Aşk dilimi iktidarsız ve zincirli yapar

Dudaklarından gelen baharı nasıl anlatırım

Sorduğum her şeye bir cevabım yok

Sen sevdamsın sen benim yolumsun hayatta

Sen benim aklımsın, yıldızlarım, güneşim ve aylarım

Sen yaklaştıkça bahar geliyor tatlım

Ve beni bırakıp gitme hüzün içimde yaşıyor

Kalbimde otur .. İçinde yaşa ve tereddüt etme

Ve onun yeşilinde ve yeşilinde koş

Ve onun sıcacık şefkatinden iç.. Ne kadar

İçtiğinde çok daha iyi olacak

Ve kırmızı yumrularına "seni seviyorum" yaz

İçini çizip yazabilmeni ne çok isterdim

Bedenlerimiz aşk uğruna aşkla yanar

Bir an olsun yorulmadan aşktan yorulmadan


Alıntı


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar