Print Friendly and PDF

Şemsül Maarif Büyük Bilgi Güneşi 1

Bunlarada Bakarsınız

 



Hazırlayan ve araştıran: Rami Al-Thaqafi ve Kamal Ghazal
Büyücülük dünyasında, seçkin ve şu anda yasaklanmış olan bir kitap, Arap ve İslam toplumlarında büyük bir üne kavuşmuş ve kültürleri üzerinde yadsınamaz bir etkiye sahip olmuştur; Avrupa çapında, eklemlerine hükmederken kilisenin savaştığı büyücülük pratiği, bu ülkelerdeki siyasi yönetim.

Burada Hicri takvimin 622 yılında ölen İmam Ahmed bin Ali El-Buni'nin "Büyük Bilgi Güneşi" veya "Bilgi Güneşi ve Taif Al Awaraf" kitabından bahsediyoruz.

Yazarının bakış açısından, bu kitap, bilimin, kadim bilgeliğin ve daha yüksek bilginin etkilerinin bir derlemesidir ve onları onlarla çalışmaktan sorumlu tutan eğitimli seçkinler tarafından seçilmiştir.



Kitap dolaşımdan yasaklandı

Çağlar geçtikçe, bu kitap büyücülük yapmak isteyen herkes için temel bir referans haline geldi ve büyücülüğü, sözde doğaüstü güçlere sahip ruhsal varlıkların kullanımına ve insan yaşam yollarını etkilemesine dayanan bir sihir biçimi olarak tanımlıyor ve nedir? Bu kitapta "cin" yaratıklar ile kastedilmektedir.

Birkaç on yıldan beri veya geçen yüzyılın altmışlı ve yetmişli yıllarından beri, Arap ülkelerindeki hükümetler bu kitabın tehlikesini sezdiler ve kitabın tirajını ve çalışmasını yasakladılar ve biz bunu birkaç nedene atıfta bulunuyoruz:

1- Kitap İslami inançları şahane bir şekilde kullanıyor ve bununla Kuran'dan kutsal metinleri bu uygulamalara dahil etmeyi kastediyoruz. Bu, din adamlarının endişelerini artırıyor çünkü bu uygulamalar yabancı isimler için bölümler içerebilir ve bu " Allah'tan başka varlıkların yardımını veya yüceltilmesini istemek için ”, çünkü bunlar kötülüğe veya başkalarına zarar vermeye yönelik olabilir, Kuran'ın sureleri ve ayetleri kullanılarak.

2- Kitap, metafizik, ruhani bilimleri teşvik ediyor ve bu, özellikle bilimlerin patladığı ve okült bilimlerin hayatımızda uygulanan tekniklere dönüştüğü bir çağda, devletlerin farkındalık yaratma ve bilimsel kültürü yaymadaki sorumluluklarıyla çelişiyor.

Arap toplumlarının zihinleri üzerindeki metafizik fikirlerin “metafizik toplumlar” olarak tanımlanabilecek hâkimiyetini de unutmamalıyız, çünkü görünmeyen bilimlere ya da maneviyata geleneksel bilimden daha çok inandıkları ve hala çözüm aradıkları için. Onun yerine "ruhsal şeyh" veya "büyücü" (adı ne olursa olsun) psikiyatri kliniğinde veya bilimsel deney alanlarında bulabilirsiniz.

3- Bu kitaptaki “sihirli reçetelerin” insanlar üzerindeki popülaritesi ve etkisinin toplumsal korkusu ve hedeflenen kişilerin yaşamları üzerindeki etkisi bilimsel olarak kanıtlanmamış olsa da, konuşan çok sayıda gerçekçi deneyim var. sihrin sağlık, para ve duygusal ilişkiler üzerindeki etkisi hakkında.

Belki de bu tariflerin etkisi, onlara inananlarla sınırlıdır ve bunlar, duyguların ve düşüncelerin başkalarını etkilemek için onlara aktarılması için bilimsel olarak bilinmeyen negatif veya pozitif enerjiler olarak yorumlanabilir, ancak bu bağlamda ve bu sihirli tarifleri laboratuvarda incelemek zordur


Detaylı çalışma
577 sayfada yer alan bu yasak kitabın iki kapağının arasında en öne çıkanı bilmek, özellikle metafizik siteye gelen ziyaretçiler arasında, yasak olanın arzu edilir olması ve insan merakının gerektirmesi nedeniyle halk arasında büyük ilgi gördüklerimiz göz önüne alındığında teşebbüsün hatalarına düşmeden önce tatmin.

Sihir, inançlara dayalı bir bilgi grubu olduğu ve bazıları çalışmadan görülebilmesi için onu bir "bilim" olarak gördüğü için, araştırmacı Kamal Ghazal bu çalışmayı yapma fikrini ortaya attı ve bunu bir arkadaşından ödünç aldı, dedesinden miras kalan ve üzerinde çalışılan nüsha, geçen yüzyılın altmışlı yıllarına dayanıyor ve Beyrut'ta bulunan bir yayınevinde basılıyor ve yeni versiyonun İmam tarafından derlenen orijinal versiyondan farklı olduğu söyleniyor. Ahmad Al-Bouni, silinme veya tahrifata maruz kaldığı için.

Araştırmacı Rami Al-Thaqafi, iki haftadan fazla sürdü, bu süre zarfında araştırmacı Rami Al-Thaqafi, satırları anlamak ve incelemek için çalıştı ve sizin için bu kitabın bilimlerinin en önemli fikirlerini ve sözde sihirli tariflerini seçti.

Bu çalışma, bu kitapla ilgili Arap dünyasında yapılan ilk detaylı çalışma olarak kabul ediliyor ve içindeki en önemli şeyi özetliyor ve bu çalışmayı şu nedenlerle yaptık:

1- Bu kitabı özetleyen kapsamlı bir referans bulamadık ve bulduğumuz şey, Arap elektronik forumlarında ara sıra parçalı ve çelişkili olmaktan başka bir şey değil.

2- İzleme konusunda uzmanlaşan konulardan biri de Çapulcuların bir parçası olarak kabul edildiği metafizik alanıdır.

3- Halkın "yasak kitabı" tanımaya olan ilgisinin artması.

Bu çalışmadan bahsetmeden önce, sizi aşağıdaki uyarıdan haberdar ediyoruz:

Bu makale ve dizideki diğer makaleler tılsımlar, bölümler, dualar ve elfleri adları ve özellikleriyle hazırlama yollarını içerir. Bunlar, araştırma, inceleme ve bilgi amacıyla Büyük Bilgi Güneşi kitabından alınmıştır. sadece bir şey ve biz bu makalede bahsedilenleri kullanmaya veya herhangi bir sorumluluk yüklenmeden onunla çalışmamaya karşı uyarıyoruz. "

1- Kitap ne hakkında konuşuyor?
 "Şems el-Maarif el-Kübra" kitabını ve beraberindeki haberleri ve hikayelerini hep duymuşsunuzdur, sanki bu kitabı okuyan içeriden kayıp ve ondan çıkan yeni doğmuş gibi ve sürekli uyarılar. Bu kitabın okumayı yasaklayan bazı fetvaların çıkarılmasına neden olan ciddiyeti ve bu araştırmayla bu kitabın inanmayanlar ve vahiyler üzerinde hiçbir etkisi olmadığının tek bir gerçeğini ispatlamayı hedefliyoruz ve tanıtıyoruz. Bu sihirbazların bazı uygulamalarına ve yöntemlerine okuyucuyu dikkatli ve dikkatli olun.

- H. 622'de ölen Ahmed bin Ali el-Buni'nin yazdığı "Shams al-Maarif al-Kubra" veya "Sun al-Maarif wa Taif al-Awaraf" kitabı, Araplarda türünün en etkili kitabıdır. Aklın güçlerine ve kendisine aşina olan kişiyi ve okuyucusunu etkileyen bazı ipuçlarına sahip olarak büyülü bir etki yaratırlar, ancak bu, ancak o olanın etkisinin kapsamına inanırsa olur. Bu kitapta adı geçen ve kitap, bütünüyle meleklerle, cinlerle ve ruhlarla iletişim kurmanın bir yolu olan bazı dualar ve bölümlerden ve bazı varlıkları gösteren inziva gerektiren bazı spor türlerinden oluşmaktadır. gerçek etki, o kitabın yazarının iddia ettiğine göre ve bu kitabın maruz kaldığı birçok yasağa rağmen, büyük bir popülariteye sahip ve okuması ve çalışması bu güne kadar gelişmeye devam ediyor.

2 - Kitabın bölümleri Kitap
kırk bölüme ayrılmıştır, bunlardan 20:

    Bölüm 1: Sözlükler ve bunlarla sonuçlanan sırlar ve kompozisyonlar üzerine.
    İkinci Bölüm: Zaman ve saatlerde işi kırma, işleme ve düzenlemede.
    Üçüncü Bölüm: Ay astronomlarının yirmi sekiz evinin hükümlerinde.
    Dördüncü Bölüm: On iki burç yargılarında ve bunların işaret ve bağlantı zenginliğinde.
    Beşinci Bölüm: Besmelenin sırları ve gizli özellikleri ve bereketleri hakkında.
    Altıncı Bölüm: Üstlerine bağlı olan i'tikaaf'ın inzivaya çekilmesi ve liderleri hakkında.
    Yedinci Bölüm: Hz. İsa'nın ölüleri diriltmek için kullandığı isimler üzerine.
    Bölüm VIII: Dört Tawqif ve mevsimlerden ve çevrelerden gelen paralarında.
    Dokuzuncu Bölüm: Erken Kuran'ın özellikleri, ayetler ve deliller.
    Onuncu Bölüm: Fatiha'nın sırları, duaları ve bilinen özellikleri üzerine.
    On birinci bölüm: İcatlar ve aydınlanma üzerine Rahmutiyat, * On ikinci Bölüm: Büyük Tanrı'nın adı ve gizli deşarjları üzerine.

    On Üçüncü Bölüm: Fatiha'nın düşüşü ve onun uzlaşma ve davet zenginliği üzerine
    Ondördüncü Bölüm: Sporda, anma ve yalvarışlarda, davalılar ithaflardır.
    On Beşinci Bölüm: Bazıları için gerekli koşullarda, başlangıçlarda sonların güneşlerine kadar.
    On Altıncı Bölüm: Tanrı'nın İsimleri ve Yararları, Halefler Üzerine.
    On yedinci Bölüm: En Kutsal Rabbiler Ka'ilerin ve mektuplarının özellikleri hakkında.
    On Sekizinci Bölüm: Kutsal Makam'ın özellikleri ve içerdikleri gizli kutsamalar hakkında.
    On Dokuzuncu Bölüm: Bazı yararlı tonların ve şaplakların özellikleri üzerine.
    Yirminci Bölüm: Yasin Suresi'nde ve yanıtlanmış davetiyelerden oluşan parası.

3- Yazarın tanıtımı

Yazar Ahmed El-Bouni, Şems el-Ma'arif el-Kubra adlı kitabına, Yaşayan ve Dirilen Tanrı'dan bu kitabı ve içinde sunduklarını, kurtuluşu için saf ve kabul edilebilir bir sadaka yapmasını istediğini söyleyerek başlar. nakil ve istirahat yerinde ona bir rahatlık ruhu ile eşlik etmek, onun yolunu açmak ve ona soruşturma hakkı vermek.

- Girişinde şöyle demişti: “ Hakikatin bayrakları vardır, hakikatin bir düzeni vardır ve ilâhî ilim sahibi ruhların aciliyeti vardır, gerekli vasıtalar ve onları bölme kabiliyeti yeteneklidir. Konuşması daha yüksek olan tahliye edilmişlerin sözlerini görünce Bilgelikleri ufuklara yayıldı ve kutsamaları aynalarda yayıldı; bestelediklerini ve değer verdiklerinin repertuarını açıklığa kavuşturmak için adlarda bir araya getirilerek bestelendi, ben de ona şunu kabul ederek cevap verdim: bunlardan aciz olan önceki atalarının algılarını ve sakin araştıran imamlar ... Soruşturmaya göre ve tasdikte detaylandırıldı .

Bu kitabın bölümlerinden kastedilenin, Yüce Allah'ın isimlerine ve Cenab-ı Hakk'ın denizinde hikmetli ve ilahi mücevher türlerini ve adlarına nasıl davranılacağına dair bilgi olduğunu belirtti. davetler ve srelerin mektupları ve onları takip eden ayetler.

- Kitap bölümlerini, her bölümde yorulmadan ve zorluk algısı olmadan ilahi huzuruna ulaşabilmesi için doğru bilimlerden neyi seçtiğini ve saydığını ve bunlardan dünyanın arzularına ne geldiğini ve neyin geldiğini gösterecek şekilde yaptığını söylüyor. arzuluyor .. Ve başlatılmamış yüksek ideal, bilgili bilgi güneşi olarak tanımladığı bu kitaba ve tif al-tasafat içeriği ve aşina etkileri nedeniyle Taif al-Awaraf ve Al- Bouni, bu kitapta ihmal edilmemesi veya ailesi olmayanlar için üzerinde çalışmaması konusunda uyarıda bulundu: “ Bu kitabı elinde bulunduranın ailesinden başka birine göstermesi veya ifşa etmesi yasaktır. Her ne yaparsa yapsın, Cenab-ı Hak menfaatlerini yasakladı, menfaatleri ve nimetleri ona inkar edildi .

4- Gezegenler, harfler, sayılar, madde unsurları, vücut karışımları
Kitabın ilk bölümü, sözlüğe ve içlerindeki sırlara değinmekle başlıyor, yazar, harflerin izleri olduğu gibi sayıların da sırları olduğunu ve üst dünyanın yeraltı dünyasını genişlettiğini, böylece tahtın dünyasını genişlettiğini belirtti. sandalye - ve sandalyenin dünyası Satürn'ün yörüngesini genişletir - ve Satürn'ün gemisi Jüpiter'in yörüngesini ve Jüpiter'in yörüngesini uzatır.Mars'ın yörüngesi güneşin yörüngesini uzatır - güneşin yörüngesi uzar Venüs'ün yörüngesi - ve Venüs'ün yörüngesi Merkür'ün yörüngesini genişletir - ve Merkür'ün yörüngesi ayın yörüngesini genişletir - ve ayın yörüngesi ısı gemisini genişletir - ve ısı gemisi nem gemisini sağlar - ve nem sandığı soğukluk sandığını uzatır - ve soğuk sandığı yörüngeyi uzatır Kuru toprağın sandığı hava gemisini uzatır - havanın sandığı su sandığını besler - ve su sandığı yeryüzü sandığı - ve toz sandığı, Satürn'ün sandığını yukarılara doğru uzatır.

Yazar, harflerin ve sayıların gezegenlerle yakın ilişki içinde olduğunu belirtiyor.Örneğin Al-Bouni, J harfi ve üzerindeki rakamların cümlede üç, ayrıntılı olarak elli üç olduğunu belirtiyor.

M harfi: kırk ... ve Ya: on harfi.

Ve Jüpiter'in küresi waw harfine sahip ve altıgen ufuklardan birine sahip ve Venüs küresi zay harfine sahip ve yedinci uyuma sahip ve Merkür yörüngesinin çekiminde sekiz rakamı var. H harfi ve bir fiyat ufku vardır.

Yazar, harflerin yirmi sekiz olduğunu ve bin - bin olduğunu ve bunların tam yirmi dokuz olduğunu ve bu ay evlerinin sayısı ile aynı olduğunu ve onda alif harfinin bulunduğunu ve sandalyenin b harfi ve Satürn'de j harfi var.

Al-Bunni'nin bahsettiğine göre, sihrin gezegenlerle bir ilişkisi vardır, çünkü bazı sihirbazlar ve bazı cinler veya iblisler gezegenlere tapınır ve onlara yakın aracıları aracılığıyla Tanrı'ya yaklaşan eski ibadet ritüellerine dayanarak onlara yaklaşır. Yedi gezegen olan tapınaklarda maneviyata ibadet etmek, çünkü onlar bu dünyanın beyni ve her gezegeni üst kral dedikleri bir kral yapıyorlar ve bu sihirbazlardan bazılarını gezegenlere bağladıktan sonra sihir etkisi daha da güçleniyor. büyülenmiş, çünkü büyülü etkinin gücü, gezegenin bir yıl içinde ortaya çıktığı günlerle bağlantılıdır ve bu nedenle ruhların gücü üzerinde bir etki vardır, çünkü bu gezegenin ortaya çıkışında yükselirler, yani - Ay'ın bir fenomenle ilişkisi gibi dünyasal olaylarda astronomik koşulların çıkarımı olarak adlandırılan Gel-git ve insan doğası gereği Dünya gezegenine ve yaşamın dört bileşenine bağlıdır: toprak - su - hava - ateş, Hayatın yumruğu veya insan pastası denen ve Ebu Musa el-Eş'ari'nin söylediği hadiste:Güneş tutuluyordu, bu yüzden Peygamber, barış ve bereket onun üzerine olsun, ayağa kalktı ve dedi ki, Allah'ı hatırlamaktan, dua etmekten ve af dilemekten korkun ve bu, insan üzerinde daha önce gelen bir etkinin olduğunu gösterir. gezegenlerle ilişkili tutulmalar ve ay tutulmaları fenomeni.

Al-Bouni, sayıların insan dünyasında sırları olduğunu, faydaların, sözlerden ve harflerden onlar için eylemlerin sırlarından sırları olduğunu söyleyen Al-Bouni, ayrıca mektuplarda dua ve karmaşıklık gibi yarar sırlarını da harflerle düzenledi ve harfleri onları sınırlandıracak zamanları yok, aksine sporla çalışıyorlar ve sayılar ve sayılar tılsımlarla çalışıyor ve çalışıyor.

Ve Al-Boni'nin bahsettiği şey, St. Augustine tarafından MS 354 - 430 yılları arasında "Sayılar, Yaradan'ın gerçeği doğrulamak için insanlığa verdiği evrenin dilidir" derken söz etmişti.

- Benzer şekilde Tevrat ve İncil'de özellikle Daniel Kitabı ve Vahiy İncilinde birçok sembolik sayı olduğunu görüyoruz, örneğin kötülüğü veya canavarı veya deccal'i temsil eden 666 sayısı ve 3 sayısı mükemmelliği ve mükemmelliği temsil ediyor ve İbranicede kutsal üçlü ve 7 rakamı mükemmellik, manevi mükemmellik anlamına gelir ve 10 rakamı hiyerarşik mükemmelliği sembolize eder ve 12 rakamı yargıda mükemmelliği sembolize eder, çünkü bir yılda 12 ay, oğulların 12 kabilesi Yakup ve Mesih'in kutsal görevi yerine getiren 12 elçisi vb.

- Sayılar bilimi, sayılar ile canlı ve cansız varlıklar arasında manevi bir ilişkinin varlığını açıklayan bir inançtır.Astronomi, astroloji ve kimya bilimlerinde temel bir faktör olarak kabul edilir ve okült, büyü ile yakından ilgilidir. ve burçlar.

Örneğin Al-Bouni, harf gösterenin dört rakamı olduğundan bahseder, bu nedenle bir şekil oluşturan kişi 4 * 4 ile çarpılır ve ona Peygamber Muhammed'in doğduğu Pazartesi günü sayısal bir oran koyar, yazarın sözüne göre: diriliş günü ve ayın şerefine üç adım ışıkta öldüğü gün ve onu saflık üzerine yazıyor İki rak'ah dua ederek tamamlayın, Kursi ve İhlas'ın ayetlerini 100 kez okuyarak saf parşömen içinde ve onunla bu uyumu taşırken. Ve eğer bir mahkum onu ​​taşırsa, hapishanesinden kurtulur ve onu her kim, düşmanlarını yeneceği bir bayrakla taşır ve onu taşıyan ve onunla tartışan biri onu mağlup eder ve mağlup eder.
Üzerinde bulunan sayıları 4 * 4, şekli 4 * 4 ile çarpılarak dört elementtir: ateş - hava - toz - su.

Dört karışım şu şekildedir: sarı - balgam - kan - siyah, yani bunlar dörde dörttür.
Oysa gösterenin mektubu, Allah adına, özellikle kalıcı ve dostça yer almış ve gösterenden başka kalıcı isimde ilerlememişti ... ve iki isimde Ahmed ve Muhammed vardı ve bunu gösteriyor ki süreklilik sonun sonudur ve her şeyden önce kalıcılığa sahip olduğu için

Bazıları Al-Boni tarafından bahsedilen ve (sarı, balgam, kan ve siyah) oluşan bu diğer dört elementin ne olduğunu sorabilir.Bu dört element, teorisi Hipokrat tarafından 460 yılında Ebu el-Tibb lakaplı Hipokrat tarafından geliştirilmiştir. M.Ö., kan konusundaki gözlemlerine dayanarak ve ondan sonra, bu süreç Arap bilim adamları tarafından geliştirildi ve insan vücudundaki tüm hastalıklar, bu unsurların her birinin iki doğası olduğu için, dört mizah arasındaki dengesizlik teorisi ile açıklandı. Kan ateş gibi sıcak ve kuru, sarı hava gibi sıcak ve nemli, mesken yeryüzü gibi acı ve siyah, soğuk ve kuru ve yaşadığı dalak ve balgam su gibi soğuk ve ıslak ve yeri akciğer Böylelikle diğer doğal unsurlar olan ateş, hava, toz ve su ile ilişkilidir.Bu elementlerin doğası nitelik ve nicelik açısından doğal olduğunda kişi sağlıklı olur.

Kitabında burcun harfinin ebedi sırlardan biri olduğunu ve faydaları olduğunu söyleyen Al-Bunni'ye geri dönüyoruz, Dal mektubunu 35 kez yazdı ve onunla karenin şeklini bir beyaz ada ve evindeki ay alıcı tarafından ve onun etrafında otuz beş kez D harfini korudu ve onu bir yüzüğün boşluğuna koydu ve onu saf bir şekilde giydi Tam, oruç ve iç huzur, Tanrı ona rızık versin ve iyilik ve kalıcı adın birden fazla zikredilmesinden, krallar ve yöneticiler arasında niyetler toplamasına ulaştı ve bol şans elde etti ve onu görenleri sevdi, kanser evinde veya evindeki ay olması şartıyla. alıcı ondan korunmuş ve güzel bir koku ile yakılmıştır ve onun açıklaması şöyledir:
Gösterene göre - iyi şanslar

Shams al-Ma'arif al-Kubra kitabının yazarı, Reslullah Muhammed'in ismini kim yazarsa, Allah onu kutsasın ve barış versin, Ahmed Resl-i Ekrem, Allah onu kutsasın ve huzur versin diyor. , Cuma namazından sonra bir kartta 35 defa yanında taşıdı, Allah ona itaat etme gücü versin ve şeytanların kaprislerinden onu durdursun ve bu kartın taşıyıcısı bakmaya devam ederse, hayal eder. Hz.Muhammed'in adı ve Ahmed adı, iki ismin nasıl tamamlandığını ve onlara bakmaya devam ediyor, özellikle Peygamber'e dua ederken her gün güneş doğduğunda, sayısal formu ve yanında taşıdığı için Tanrı, ona herhangi bir alt veya üst âlemin zararlı düşmanlarından yetiyor ve bu onun imajıdır: 
Aşılamayı koruyun

El-Bouni, her biri bir yörüngede bulunan güneş ve ayın Kuran'da zikredilene göre yüzdüğünü, ay bir kıç gibi ise bin harfinin olduğunu ve eğer alçaldığını söyledi. bu statü, o pozisyondan bin kişinin maneviyatını tahliye edecek, sonra içinde insanlığın rütbesinin kaybolduğu tür hakkında öfke belirecek. Bunu bulmuş ve yazar o saatte kişiye bir dinginlik hali ve ruhlarını Allah'a ibadet etmekle meşgul etmek ve o dönemde sık sık dua ve arınma zorunluluğu, çünkü o dönemde kişi göğsündeki yumruğa neyin sebep olduğunu bilmesin diye ruhların sıkıntıları olacaktır Çünkü pazar günlerinin birinci sırası bin sayısıdır Rakam ve harf olarak bunlardan şüphe duyulmaz ve yeraltı dünyasında sıkıntı yaşanır.

Bine göre gezegeni Mars ve kızıl hizmetkarı
Ve hala Al-Bouni'nin bahsettiği şeydeyiz, dediği yerde: Ve kim bu mektubu 111 kez kırmızı bakır ya da demir yanmış yazdıysa, dırdırmak istediğim bir isimle kırmızı olana kadar, kendi türünden buharlaştırdıktan sonra evine gömerdi, böylece ısısı olurdu harf gibi ve üzerinde bulunan rakamlar olan 111 kez onun ismine seslenin ve harfleri bir tahtaya koyup isim yaparsınız, Allah'ın isimleri arasına, örneğin (Amr) ismini koyarsınız. bunun gibi harfler: Basitleştirilmiş bir sesli harf, yani bunlar ateş, toz, hava ve su dahil 14 harftir ve ıslak harflerden bir harf olan Kaf harfidir, bu nedenle tekrarlanan sıcak harfler 4 mm ta idi ve kuru harf tekrarlandı 6 , HADDDH ve sıcak üç harf ve al-Rutbah bir harfti, bu yüzden bu mektupların çoğu ısı ve kuruluğun sıcaklığı ve diyor ki: Sana yemin ederim Susamel, yaratanın adına sen ve onun yörüngesinde seni bir ışık yaptın, sadece bana dönmedin, çünkü ben senin otoritenim, bu türden intikam almanı istiyorum ve yalvarış, Mars'ın sıcağıyla sayılarla karışıyor ve ateşin içindeki heyecanı ... "

Al-Boni, büyük antene göre özellikle Alef harfinin kendine ait olduğunu ve gezegeninin Mars olduğunu ve hizmetçisinin kırmızı denen alt cinlerin krallarının kralı olduğunu ve bu harfin güçlü ve etkili olduğunu söyler. benzetmesine vurun, itaat gösterir ve Pazar günlerinin sonudur ve şöyle der: " Bu soylu mektubun tüm harfleri bir araya getirme gücü olduğunu bilin, çünkü o baba gibidir ve onunla çalışmak isterseniz dersiniz. : "Sana yemin ederim ey Simshael, uşakların ve yukarıdan aşağıdan yardımcılarına ve A harfinin hizmetkarlarına, işittiklerin ve itaat ettiklerin ve şu ve bu kadar ve haklı olarak heyecanın hariç hepsi Size ve haklı olarak Alef mektubunu ve Allah'ın, Yüce Allah tarafından ve en şerefli olanın hakkı ile bilenler dışında kimsenin bilmediği sırlar ve onda bulunan mallar dışında ne olduğu konusunda yemin ettim. Seni ona çağırdığım ve yemin ettiğim gibi itaat ettin ve bu onun imajıdır .

5- Yedi Darys
Yazar, Tanrı'nın dönüşümün gizemini yarattığı yedi darari olduğunda (Tanrı'yı ​​bir halife yaptı - Meleklerin elçilerini yaptı) ve bu yedi Dariri'nin ezoterik kesintilerin güçlerinden alındığını ve bunun dışında tanrı olmadığını söylüyor. Tanrı, en kutsal kimliklerden ve topraktan türemiştir.
Sıcakta yedi harf vardır: A AH TAM F SH LLC.
Al-Rutbah'ın yedi harfi vardır: b, yn, o, z, z.
Soğuk da yedi, yani: HG-K-Q-Q-V
Yedi harf vardır: D HL ve GHG.


Bunun açıklaması, ateşin ısıyı ve kuruluğu toplaması, havanın nem ve ısıyı toplaması, suyun nemi toplaması, soğuğun ve tozun libido ve soğuğu toplaması ve bunlarla sarı, kan olan dört doğanın haline gelip karışmasıdır. balgam ve siyah.
 

Yazar, bilginin temeli olduğu için istediği her şeyden istediğini elde edebilmesi için iyi ve kötü amellere uygun zamanların seçildiğine dikkat çekmiştir.Annesinin adı gerekli iş için harflere bölünmüştür ve bu onun açıklamasıdır :

 Tercümanlar zodyakın anlamı konusunda farklılaştılar, bu yüzden bazıları gökteki saraylar olduklarını söyledi ve kanıtı, "Eğer inşa edilen takımyıldızlarda olsaydın" sözünde, yıldızların galaksi denilen gökyüzünün kapıları.

 Yazar, ayın gemiyi 29 gün ve üçte bir oranında kestiğini ve Merkür'ün 28 günde kestiğini, Venüs'ün 224 gün ve çeyrek günde kestiğini, güneşin 365 gün ve çeyrek günde kestiğini, Mars'ın onu kestiğini iddia etti. 630 günde Jüpiter 11 yılda, Satürn ise 29 yılda keser.
Sağdan: Mars - Dünya - Venüs - Merkür

Ayın onuru boğadır, Merkür'ün onuru başaktır, Venüs'ün onuru Balıktır, güneşin onuru Koç'tur, Mars Oğlak burcudur, Jüpiter'in onuru Yengeçtir ve Satürn denge.

Pazar'dan Güneş'e - Pazartesiden Ay'a - Salı'dan Mars'a - Çarşamba'dan Merkür'e - Perşembe'den Jüpiter'e - Cuma'dan Venüs'e - ve Cumartesi'den Satürn'e.
Ve meleklerin de günleri var, bu yüzden Cebrail'in Pazartesi günü soğuk ve nemli olduğu ve İsrafil'in sıcak ve nemli Perşembe günü olduğu ve Azrail'in Şabat'ın soğuk ve ıslak olduğu ve doğası kir, ölüm olduğu için Michael'ın Çarşamba günü dört doğayı karıştırdığı ve bunlara ait dört ufku vardır.Azrael için ve Michael için değerleme uzmanı aşağıdaki anlaşmalara göre:

Al-Bouni, bu anlaşmaların büyük bir etkisi olduğunu ve üst krallığın alemlerinde ne olduğunu görüp ifşa etmedikçe kimsenin onlardan bahsetmeye devam etmediğini ve isimleriyle çalıştığını söylüyor.

6- Allah'ın en büyük ismi ve ilim melekleri
Yazar, Tanrı'nın isimlerinin büyük önem ve kaderi olduğunu ve sırlarını anlayanların sahip olmadığı bazı özelliklere sahip olduğunu söyler ve Al-Bouni, Harizmi'nin en büyük ismi istediğini söylediğini aktardı Bu isimlerden pek çok şey toplayan ve bunları kavminden başka birine göstermemek için yanında yazılı bulan bir adamla bulmuş ve yedi oruç tuttuğunu söylemişti. bu isimleri yedinci gününde gül suyu ve safranla bir ceylanın parşömenine yazdı, sonra bunu yaptığı kültürün meleklerini çağırdı (ve bu iki gelenek yılın dördüncüsüdür) ve isimleri üzerine yemin etti. Khalil al-Rahman'ın dediği ve ona ihtiyaç duyduğunu söyleyip istediğini ve onu akan su üzerinde istemesinin mümkün olduğunu, ki bu daha iyi, güneşe asıp melekleri hatırlattığını söylüyor. kültürünü, rüzgarlarını, gezegenlerini ve ondan sonra ihtiyacı karşılanır.

Yazar, bir adama Tanrı'nın en büyük ismini sorduğunu belirtir ve adam ona şöyle dedi: "  Bil ki Yüce Tanrı'nın isimlerinden her biri harika. Musa'nın çubuğundaki isimler, bu yüzden bildiğimi söyledi. Kimse bilmesin diye yabancı dilde ve bazıları İbranice yazılmış isimler ve bunların en büyüğü. Ve İsa, selam olsun ona, ölüleri onlarla selamlıyor ve körleri ve cüzamlıları gösteriyordu. İbn Ebî Talib kimden bahsetmesi istenirse, Allah âdetleri çiğnemiş ve talepleri ona bildirmiştir, bu yüzden onları küçümsemekten sakınınız .

7- Üst ve alt cin krallarının ve hizmetçilerinin isimleri
Alevi cin kralları yedidir ve bazı isimleri, melek oldukları bilinen büyük meleklerin isimlerine zorunlu olarak benzemez, ancak isimlerinin çoğu unvandır, gerçek isimleri değildir ve bunlar:

1- Rokiel, rotasına emanet edilen güneşin yörüngesinin hükümdarıdır ve Pazar gününün lideridir.
2- Cebrail, ayın yörüngesinin hükümdarı, kendisine emanet edilen ve iki günün sahibidir.
3- Mars yörüngesinin hükümdarı ve Salı gününün sahibi Samsmail
4- Merkür yörüngesinin hükümdarı ve çarşambanın sahibi Mikael
5-Sarfiael, Jüpiter'in yörüngesinin hükümdarı ve Perşembe'nin sahibi
6- Venüs gemisinin hükümdarı ve Cuma gününün sahibi Aniel
7. Xaviael, Satürn'ün hükümdarı ve Şabat'ın sahibi

Bu kralların, yeryüzünde ve yeraltı dünyasında kendilerine hizmet etmek için çalışan bakanları vardır ve her üst kralın dünyevi bir hizmetçisi vardır ve bunlar aşağıdaki gibidir:
Doktrin, Kral Raphael'in hizmetkarıdır.

- Gabriel için çalışırken yanından geçti.
Kızıl, Kral Simmael'e hizmet etmek için çalışıyor.
Burgan, Kral Mikael için çalışıyor.
- Kral Sarfaiel için çalışan Shamhorsh.
- Bir kasırga ve Kral Annaiel'e hizmet etmeye çalışıyor
- Kral Xavier'e hizmet etmek için çalışan Maimon Abanuch.
Bunların her birinde, yeryüzünde kendilerine hizmet etmek için çalışan krallardan ve diğer hizmetkarlardan binlerce cin vardır ve bunların en ünlüleri arasında şunlar vardır:
1-El-Malik Zankot: Kedi veya kaplan şeklinde sunulur.
2 - Büyük kara kedi: Adı (Azem) olup, Kral Maimon Abanukh'un büyük yardımcısıdır ve Hz.Süleyman döneminde itaatsiz isyancılardan biri olduğunu söyler.

3- Maser 

4- Sıkıştırır 

5-şefkat  

6-Gıdıklama

7 - Din

8- Kızgın aslan: Sihirbazlar tarafından karı koca arasında bağlanma, nefret, boşanma ve boğulma işlemlerinde kullanılır.

9- Azazir: Açıkta çıkar ve pisliğe ihtiyaç duyar, fil şeklinde gelir ve birinden ona secde edip şartlarını yerine getirmesini ister.

10- Zeytin: Kara kedi şeklinde açıkta çıkarılır ve onu alıp kulağına fısıldar, sizin ne yapmasını istediğinizi belli şartlardan sonra fısıldar, öyle yapar.

11-Sarukh: Bu hizmetçiyi hazırlarken kişinin çıplak olması ve kararını okuması gerekir, bu yüzden gelip kendisine istediği gibi cevap verir. 

12- Daneş: Çok kuvvetli, siyah renklidir, kırmızı sarıklı ve sol elinde gamalı haç taşıyan kişi şeklinde bulunur.

13 - Aynı değer: Mezarlıkta görevli bir kadın hizmetçidir ve ihtiyacı olan birisinin söylediklerine göre onunla cinsel ilişkiye girmesi gerekir, bu yüzden kadın belli şartlardan sonra istediğini yapar. 

14 - Ainah: İhtiyacı olan, avucunun üzerine bir kitap yazar ve niyet ve bölünmelerle gelir ve sonra kızı uykudan uyandırır ve ona ne istediğini sorar.

15- Eğik duygu ile Naela: Saçları çok uzun olduğu ve başından ayağına kadar kapalı olduğu için ona aynı eğik his deniyordu.

16- Nassour: Şimdiye kadarki en pis şeytanlardan ve onların en güçlülerinden biri olan ve ona katılan birkaç cin, çünkü ona eşlik edenler veya ona güvenenler için vahşeti büyüktür.

17- Sincap: Açıkta çıkan, birden fazla kolu ve her biri farklı renkte olan bir şeytandır.

Şems el-Maarif'in yazılarında zamanı yöneten kralların isimlerinden söz eden Pöncü yazar, onlara isim verdi ve doğunun sahibinin Daniel olduğunu, batının sahibi Dardiael olduğunu, kuzeyin sahibi Dardiael olduğunu söyledi. Ashiel adında ve güneyin sahibi Ezekiel.
Yaz için Doğu'nun, kış için Batı'nın, ilkbaharda Doğu'nun ve sonbaharda Güney'in sahibi.
Ve Doğu'nun sahibinin yardımcıları: Jael - Hamriel - Samael.
Batının sahibinin yardımcıları: Hebronil - Mashael - Sara`il
Kuzeyin sahibinin yardımcıları: Farrael - Tayel.
Güney sahibinin yardımcıları: Sabael - Marhiel - Hammikakiael.

Ve diyor ki: "  Bu davetleri ve isimleri toplamak istiyorsan, bal yala ve şahidi sorma. Eğer bahar mevsimindeysen ve sahibini istiyorsan o zaman ara ve söyle: Allah adına, Şefkatli Ahiret Rabbi ve ilkinin güçlü ismiyle, göklerde ve yerde, ikisi arasındakilerde ve malın altındakilerde son ve son yoktur. gururlu ve güçlü olanların ................................. vb .
Ve böylece sonbahar, kış veya yaz mevsimindeyseniz, sahibini davet edebilirsiniz ve bu, Al-Boni tarafından açıklandığı gibi onun resmi: 

Ve kim ruhlara hitap etmek isterse, anlatıldığı şekilde bir kitap ya da yama yazmalı ve yazar, onu koruyup gizlemedikçe, ona layık olmadıkça ve belirtilen isimleri koymadıkça, bu işi yapmaması için uyarılmıştır. aşağıdaki gibidir:

Bu satıra Fatihah Suresi'nin kusurları olan alfabenin yedi harfi yazılır, ardından yabancı harfler gelir:
Yedi anlaşmayla ilgili yedi harftir ve cümleleri aynı değildir ve her harf Tanrı'nın isimlerinden bir isim anlamına gelir.

8- Dört Gulyabani
Onları rahatlatmak isteyenler şunu söylemelidir: " Aman Tanrım, sizden dört goblinle gücünüzle ve majestelerinizle benimle dalga geçmenizi rica ediyorum, Kishish Kishkish ve Yosh Tashkhalut Jahjh gibi. Cevap verin, güvenin ve emredildiği gibi yapın . "

9- Altın dinar
Yazar, Tanrı'ya şükür her gün altın dinarı görmenin bir yolu olduğunu iddia ediyor ve bunu şu şekilde açıklıyor:

Biliyorum, eğer bu spor çağrısında çalışmak istiyorsanız, Takhtla'yı insanlardan uzak , seslerden uzak, tertemiz kıyafetler ve beden olmak, yalnızlık ve orucu bozmak için uzak bir yerde tekhtla'ya gitmeniz gerektiğini biliyorum. Yağ, kuru üzüm ve arpa unu ve sirke üzerine mümkünse sonuncusu cumartesi olan ilk pazar 7 gün yalnızlık dönemi ve sporunuzu azaltmak istiyorsanız sporunuz 3 gün olacak, bunlardan ilki Salı, sonuncusu Perşembe ve iki şerefli ismi, Ey Kerim, Ey En Merhametli, her zaman ve sayısız inzivaya çekilişin her gününde sayısız ve ondan bahsederken solmayan, her gün ezberden okuduğun Sabah namazından sonra Kafirun Suresi'ni 21 defa okur ve iki ismi okursunuz.Cuma gecesi iki ismi okuduğunuzda Peygamberimize 1000 defa dua eder, iki ismi 1000 defa okurdunuz ve ondan sonra siz Siz kıble yönüne giderken namazın bulunduğu yerde iki rekat namaz kılar ve sonra saflığa oturur ve aşağıdaki bölümü okurdu:

Ey Tanrım, sana soruyorum, ey Şamah, bütün gelinler üzerinde yüce Şamah. Sana, Cebrail diyorum. Gökten bir çağıranı emrediyorsun. Onun ibadeti üzerine, ona övgü ve secde et ... ........... vb.

Sonra secdeye kapanıp dua edersiniz 41 kez, tercihen gece yarısından sonra yedi günlük bir süre için, uykunuzda veya uyanışınızda dua edin ve istediğinizi söyler ve istiyorum, sonra Tanrı'nın lütfundan istediğimi söylüyorsunuz ve lütfen bana her gün bir dinar altınla gelin ve o evet diyor ve her Cuma günü ölüleri ziyaret etmek de dahil olmak üzere sizin için koşulları şart koşuyor. gece başınızın altında altın bir dinar bulursunuz, öyleyse bilin ki size ne kadar geldi ki, sporda ve kitap okurken her gün Java'nın tütsü buharlaşıyor.
   "

Yazar, varlığın korkusunu azaltır: " Bil ki, seni hayal eden bu kişi, koşulları sağladığın sürece sana zarar vermeyecektir ."

10- İhtiyaçları karşılayacak harflerin belirlenmesi 
Yazar mektupların niyetinden bahsetti, yani: Tanrı, Kutsal, Lekesiz, Yüce, Şeyh Şalaş'ın Efendisi, Atta, sonsuzluk çağlarının efendisi, zaman ve zamanla boğulmuş, mülkiyeti yok olmayan zaman ve yüce adıyla. ihtişam ve görkemli heybet ve isimleri kaybolmayacak.52 53 yaşındaki oğlu, bu parlak isimlere karşı nezaketini gösterecek. Cevap ey cömert ruhlar, bu büyük harflerin hizmetkarları, sana yemin ettim. Totisael, ve sen Asalmael'sin ve sen, ey Tpiael ve sen, O İsmail, bu cömert mektupların hizmetkarlarından ihtiyaçlarımı karşılamak ve bu 52 oğlunun bu çemberinde sana dediğim şeyle bana katılmak için koşarak. -ve-böylece her neredeysen, o hepinizi getiriyor Hadi, hadiSallayarak tahtaları sallayın, bu asil, kutsanmış ve zaptedilemez isimler hakkında size söylediklerimin gerçeği ve size söylediklerimin gerçeği ile saati acele edin ".

- Okumaya Bölüm İki ile devam edin .


Önemli notlar
- Yukarıdaki çalışma, hiçbir şekilde büyücülük uygulamasını teşvik etmemektedir, daha ziyade İslami çağda büyücülüğün referanslarında önemli bir kitap üzerine bir çalışma geliştirmek amacıyla yerleştirilmiştir. kırmızı çizgiyi geçersek ve ne hakkında konuşmamamız gerektiğini konuşursak, fikrini yaz.

- Bu irade ve bölünmelerin herhangi bir fiili etkiye sahip olduğundan kuşkuluyuz, ancak bazı insanları, ancak etkinliklerine ve kendilerine emanet edilen iddia edilen varlıklara inandıklarında etkileyebilecekleri konusunda uyarıyoruz, çünkü onlara inanmak, onları kontrol ettikleri bir kapıyı açabilir. kişinin zihni ya da bizim bilmediğimiz negatif ya da pozitif bir enerjiyi iletir ve fark etmeliyiz ki zihin en değerli varlığımızdır ve bu yüzden onu kaybetmekten ya da sağlıklı bilinçten saptırmaktan korkuyoruz.

-Yukarıdaki çalışma Metaphysics web sitesinin haklarındandır ve buna dayanan herhangi bir makalenin yayınlanması durumunda kaynağının belirtilmesi gerekir, aksi takdirde hak ihlali olarak değerlendirilecektir.

"İslami" sıfatına ilişkin açıklama
Bu makaledeki yorumculardan bazıları, "Büyük Bilgi Güneşi" kitabında "İslami" başlığının "Büyücülükte İslami bir referans" ı göstermesi nedeniyle kullanılmasına itiraz ettiklerini ve

Bunda şunu söylüyoruz: Kitap İslam kültürünün unsurlarını (Kuran metinleri) kullandığı ve bir İslam medeniyetinin ortasında büyüdüğü sürece, "İslami" tanımının yaptığı gibi mükemmel bir İslami kitaptır. İslami değerler ve ahlak sistemine ve inanç sistemine bağlılığı anlamına gelmez ve bu ilke aynı zamanda "Hıristiyan" veya "Yahudi" sıfatları için de geçerlidir.

Dünyada "İslami araştırmacılar" olarak adlandırılan araştırmacılar var ve bununla onların İslam kültürünü ve medeniyetini incelediklerini ve en başta Müslüman olmayabileceklerini kastediyoruz. 

Ayrıca birçok "tekfiri cihatçı hareket", İslam'ın değerlerinden uzak olmalarına rağmen "İslami" olarak adlandırılır, ancak ideolojilerini yaymak için İslam dinini siyasi propaganda olarak kullandıkları ve haklı gösterdikleri için bu şekilde tanımlanırlar. şiddet ve diğer görüşü dışlama.

Siyaset dünyasında İslam'ın değerlerine bağlı oldukları için değil İslami olarak nitelendirilen ideolojik akımlar vardır, bu başka bir konudur, ancak kendilerini diğer seküler akımlardan ayıran belli bir ideolojik düşünce çizgisine sahip oldukları için. , Örneğin.

Ayrıca okuyun ...

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar