Print Friendly and PDF

Su Daveti

 



Hazırlayan: Kamal Ghazal
Geçmişte, hareket eden su yüzeyi ve ortaya çıkan ışık yansımaları, buna benzer şekilde , kristal küre , fincan ve siyah aynaları falcılar tarafından okumak gibi, oluşturulan yansıyan şekil ve desenlerin onlara önerdiği gibi, burçları ortaya çıkarmak için kullanıldı. algılarına göre yorumladıkları ve önemli mesajlar olarak gördükleri görüntüler, ancak kodlanmış ve meydana gelecek veya meydana gelecek olayları ifade etmektedir. .

Cihazlar Arası Ruhlarla Etkileşim (ITC )
Suyun yüzeyinden yansıyan görüntülerin kullanımı sadece burç ifadesiyle sınırlı değil, bazıları yüzlerce yıldır kullanılan bir yöntem olan sözde büyücülük sürecinde bir araç olarak kullanıyor, kimileri de bunun bir araç olduğunu iddia ediyor. Diğer taraftaki ruhlar ile su hareketinin tencere veya kasede yansıması yoluyla iletişim, örneğin ve bu tür bir telefonun ikili yönü olarak kabul edilir ve kısaca bilinen Enstrümantal İletişim cihazları aracılığıyla manevi temas kategorisine girer. Cihazlar arasında diğer iletişim biçimlerini içeren ITC, kayıt cihazları fenomeni elektronik ses EVP Kaydediciler , MP3 müzik boyutunda bir oynatıcı olan ve FM radyo dalgaları üreten ruh p-SB7 ruh kutusu Fonu olarak adlandırılır . bazılarının iddiasına göre kulaklıklar vasıtasıyla diğer taraftan seslerin duyulabildiği beyaz bir ses vermek için aşağı ve bu cihaz kullanılır.Hayalet avcıları "perili" yerler arayışında.

Water ITC aracılığıyla manevi iletişim, öncelikle kişinin tanıdıklarından veya ölmüş akrabalarından bir ruh çağırma arzusuna ya da evde yalnız olmadığı ve bilinmeyen bir şey olduğu hissinden kaynaklanmasına dayanır. onunla birlikte görünmez varlığını izliyor veya hissediyor ve bu ruhu bu yöntemle keşfetmeyi arzuluyor ve yöntemler, aşağıdaki yöntem de dahil olmak üzere beyaz gürültü yaratmak için kullanılan araç ve araçlarda farklılık gösteriyor:

Bu nasıl yapılır?
Kişi, genellikle köpüklü metalden yapılmış derin bir tencere (bir tencere veya derin kızartma tavası) getirir ve suyla doldurur, daha sonra tüm yansımaları fotoğraflamak ve kaydetmek amacıyla dolu tencerenin hemen üzerine yerleştirilen Bazılarında aradığını bulmayı ümit eden bir anlık görüntünün anlık görüntüsü olarak analiz edilmek için su dalgaları Suya çizilen şekiller, başarılı bir iletişimin kanıtı olarak gördüğü bir insan yüzü olarak.

Suyun yüzeyinde değişiklik yapmak için ya tencereyi sallayarak dalgaları tetikler ya da parmağını içinde hareket ettirir ve bu yöntemde tek bir parlak ışık veya farklı renklerde birkaç ışık ve hatta hareket eden bir el lambası kullanır. suyun ve ışığın hareketinin ana rol oynadığı görsel desenler oluşturmak için daha rastgele bir gürültü efekti yaratmaktır. Bu süreçte, kişi kendisini çağıran ve kendisine sorular soran kişiye odaklanır ve çağrılan ruhun bilinmeyen veya bilinen bir kişiye ait olup olmadığı, ona su yüzeyinde görünmesini istemek de dahil olmak üzere sorular soracaktır. kamera veya profesyonel kamera ile donatılmış bir tablet bilgisayar ile yapılabilecek video kaydının sonu. Kişi, kendisini tanıyan veya tanıdığı başka bir yüze benzeyen bir figür bulma umuduyla kaydedilen videoyu anlık görüntü ile analiz eder. bilmiyor. Rahmetli akrabalarına veya iblis olduğunu düşündükleri insan olmayan figürlere benzediğini iddia ettikleri yüzlerin resimleri internette yayılıyor.

Michel'in deneyimi
(Steve Huff) fotoğrafçılığa ve ITC cihazları aracılığıyla ruhlarla iletişim kurmaya ilgi duyuyor. İlgi ve deneyimlerini bir web sitesinde ve Facebook'ta Huff Paranormal adlı bir sosyal ağ sayfasında yayınlıyor. Michelle Haworth) 18 Şubat'ta şunları paylaştı:

"Pek çok insan burada bana Water ITC'yi nasıl deneyeceğime dair mesajlarını gönderiyor. Aslında, bu o kadar tartışmalı bir yöntem ki çoğu insan bunu Facebook'ta özel ve kapalı gruplarda tartışıyor. Bunu birkaç kez yaptım ve bazı ilginç şeyler buldum. Sonuçlar.

Bunu genellikle 30 saniye süren bir video kamera ile yapıyorum ve bu sırada "Evimde kim var? ... kendini göster" gibi sorular soruyorum. Ve her seferinde suda birkaç resim fark ettim ve bir açıklama yapamıyorum. Çevremde zor bir iş olan ve saatler sürebilen ve bazen sonuç vermeyebilen bir şeyler olduğunu öğrenene kadar böyle bir deney yapmam. "

Bu yüzden bugün daha hızlı ve basit olmaya karar verdim, evimde en az 3 ruh olduğunu ve faaliyetlerini istediğim zaman kaydedebileceğimi biliyorum, onları mutfağımda da hissettim, bu yüzden kendime neden denemeyelim?! .

Burada olsalardı ve beni dinleselerdi, dijital kameramla 3 fotoğraf çekebileceğime ve birçok insanın düşündüğü gibi suda görünebilirlerse görüneceklerine karar verdim, bu deneyim de olacak. hızlı ve basit mi? Sadece 3 fotoğraf ve 1 soru: “Kim burada yanımda? .. Fotoğrafını çektiğim an suda fotoğrafını göster.” Ve yaptım.

Evde yanımda olanlara kendilerini göstermelerini istedim ve görünen o ki ikinci resimdeki yüz gibi bir şey var, benim resmim siyah beyaz, böylece siyah beyaz gösterilen resim ortaya çıktı. Zaten gördüğüm şey bu, kasenin sağ üst kısmında ağzı, burnu, gözleri ve kaşları olan bir yüz şekli.

Çoğunuzun bunu bir tür saçmalık ve kafa karışıklığı olarak göreceğini biliyorum, ama bir düşünün ... Ses hiçbir yerden gelip de gecenin ortasında ve sessiz ve karanlık yatak odasında kız arkadaşım ve kızı hakkında konuşabiliyorsa , o zaman her şey mümkündür.

Aklım her şeye açık ve Marwatis'e gelince hiçbir şeyden şüphem yok ve bir şey avladığımda beni düşündürüyor ve düşündürüyor.

Gerçek hiçbir şey içermeyen çok sayıda su resmi gördüm ve onları açıklayamadan beni şaşırtan birkaç tane gördüm.

Bu bir şey olarak görülmeyebilir, sadece su oluşuyor olabilir, evet, ama hemen sorduktan sonra yüz şeklinde sadece bir tesadüfün bana gelmesi gerçekten heyecan verici! .

Bunu bir fikir olarak alın, mutfak masasının üstündeki bir kase suyun hareketsiz bir resmini alın ve evinizde ruhların olduğunu düşünüyorsanız, bu yöntemi de kullanabilirsiniz, herkesin ne olduğunu görmek ilginç olduğunu düşünüyorum. oluyor, sadece ışık kaynağını suyun üstünde tut, Flaşı kullanabilirsin ya da onsuz ama ben şahsen flaşı kullanmamayı tercih ediyorum, 5 dakikadan fazla sürmez, hızlı ve kolay . "

Margaret'in deneyimi
Deneylerden birinde, Margaret büyükbabasından görünmesini istedi ve sonucu Su ITC yöntemiyle gösterilen, sudaki sakallı bir adamın imajından aldı, büyük büyükbabasının (Benjamin Franklin Mayne) olduğunu hissetti. geçmişte bir fizikçi ve vaftizci bir memurdu ve sudaki görüntü ile görüntüsü arasında bir benzerlik buluyor.


Yorumlama hipotezleri
Bu resimlere gerçekten ruhlar mı neden oldu? Ya da su bilincimizden ve düşündüğümüzden etkileniyor mu, bu yüzden bu rastlantısallığın ortasında zihnimizde sıkışmış zihinsel bir görüntü biçimini alıyor ( burada okuyun )? Yoksa mesele bir Baridolia olgusundan başka bir şey değil mi? Mantık, pareidolia'yı tercih eder, ancak bu, konuyla ilgili deneyiminize ve şansın ötesine geçen görüntüler elde etme başarısına bağlıdır, özellikle de ortaya çıkma isteğinizden sonra bunları elde etmeyi başardıysanız. aklın madde üzerindeki etkisi olan yeterlilik Ancak burada, maddeyi veya yeri etkilemek için zihinden yayılan bilgileri içeren bir enerjinin varlığını varsayacaksınız ve bu, elbette bilimin kanıtlamadığı veya ölçmediği şeydir.

Mandal tüm bu sınıflandırmadan nerede açıldı ? Suyun karanlıkta bir kase sultan mürekkebi ve yağı ile değiştirildiği ve ergenlik çağının altındakiler tarafından test edildiği yer.

Videoyu izle
YouTube'da yayınladığı bu videoda (Keith Clark), su, duman ve hatta optik ekran hücrelerinin kullanımıyla ruhlarla temasa geçme iddiası üzerine deneyler yaptı ve bu manevi varlıkların yeteneğini göstermek için elde ettiklerini rastgele desenler:

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar