Print Friendly and PDF

Gelsin








 Hayallerim uçsun

Gizliden gizliye 

O benim diyeceğim.

Kimselerin sahip olamadığı

Bana özel yaratılmış

Benim için özenle işlenmiş pırlanta

Kalbimdeki özel yerine itinayla bana özel  yerleştirilmiş

Canıma değer katan mücevherim 

Hepsi birbirinden güzel sözlerini

Kelimelerini tek tek kalbime işledim

Bende sana dönüp dönüp duruyorum 

Neler yazayım yazayım diyorum

Yazıp yazıp siliyorum

Daha güzeli bu olmalı diye

Kaçıncı hayalim kaçıncı

Bunlar oldu belki tekrarı

Bari bu uçsun diyarına...kalsın divana

Elimde değil ki

Sessizliğe sensizliğe dayanmak

küsmek, kızmak mı 

Zaten bunları yapamıyorum

Seni özlüyorum  

Bazen zamanların arası nedensiz uzayınca 

Kendimce mazeretler üretiyorum

Canı sıkkındır 

Bir derdi vardır deyip 

Kendimi ikna ediyorum. 

Geçen kartın gelmişti

Bir mezar kabrini görünce...bir ah çektim

Dağlardan süzülen bakışların 

İşlendiği gizli aşkın namelerini de duydum sanki

Neler neler benim hayal dünyam

Olmayacak şeyler...deme

Duydum hepsini içimden

Bu benim hakikatim 

Seni iki cihan unutmayacağımı biliyorum

Çok uğraşıyorum

Değişsin dediğim bir sürü şeyler

Zaman ilaç olur derlerdi ama olmuyor

Hala ilk günkü yerde yorgun bekliyorum...

Hep bir umutla 

Kızarmış kalbime sular döküyorum

Biraz böyle idare ediyorum.

Elde mi

Değil ki…sevmemek 

Unutmak

Tanrıyı sevmemek

Yahut Tanrının sevdiğini sevmemek

Candan canı bırakıvermek

Elde mi cananı terk edip gitmek

Dayanamaz bir ölsem bin ölsem

Toprak olsam…tekrar tekrar cana dönsem 

Yine sensin diyeceğim 

Sevmeyi mayamın içine çok mu koymuş Rabbim

Anlamıyorum

Birçok sevgiyi barındırsa da kalbim

Silemiyor  değişmiyor bazı şeyler

İçimin yandığını unutmak 

Hiç bir şey senin yerini senden almadı

Eskimeyen yerin hala eskiliğinde kaldı

Gurbette kaldığım günlerim için

Bastığın  topraklara da selam ederim  

Seninle şeref bulmuşlar 

Değemesem de oralara

Buradaki kardeşlerine yüzler sürerim 

Kâfi gelir mi, gelmese de 

Gelsin...


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar