Print Friendly and PDF

Kasımı Seviyorum




“Ben seni sevdim,Sen de beni sevdin mi?”

“Ahmed Amîş Efendi”

hatalıyım …

sevmekle

yolunda olduğumu bildiğin halde

akşam güneşi

gitmekle… batmakla

korku verme içime

doğacaksın bilirim

beklemekle…

olsun… her gün batmak niye

bir gece değil…

 bitmeyen yıllarım gece

o gün… sevindiğim

taksimdir, kasım,

sevinmiştim çok

kavuştuğum güneşim

neden kararıyor….

gideceğimle,

gel benle demesi … yok gibi

niye ayrılık …

değil kırgın, sever… her şeyi

…yok, yok,

ağaçlarım ağlar ve dökülür

son an gibi… batanım…

ve kaybolmak

gecenin korkusu geldi,

doğacakta …ne vakte kadar

gün, saat …

bir an olsaydı,

yine de kasımı severim, taksimdir…

beni buluşturan

 

ah bu ayrılış ..

yüce dağdan, bir bulut yükselse …

ve semamda…

neden hep yağmur olur…

şimdi gidiyorsun … hiç sarılmadın

…bulunmaz yere

meyhane, tekke değil  

başka bir yer mi  var

hangisi…

öylesine sordum,

…..

her zaman ki gibi

neden …

ayrılmak istemiyorum,

yine kasım gelse, taksim

parçalanmış kalbimi…

bulayım

başka bir ay yok mu…

aydınlayan

mecnun gibi derim

…. kasım…. kasım

dilenecek kadar…  

kasımı, çok seviyorum. .


İsmail Hakkı Altuntaş

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar