Print Friendly and PDF

Ey Efendim

 


Aldın aklımı bir bakışta
Yaktın yüreğimi ateşte
Al hançeri sinem işte
Acımazsan vur sevdiğim

Bir görüşte sevdim seni
Ettin deli Mecnun beni
Göreyim o gül sineni
İnsaf eyle dur sevdiğim

Sevdiğim başımın tacı
Merhamet et bana acı
Sendedir derdim ilacı
Himmet eyle ver sevdiğim


Gafilem aklımı aldın ey güzeller serveri 
Yana yana aşk oduna bu ciğer kebap oldu 
Hak Muhammed Ali deyip vird ederim ezberi 
Şems-i kudret doğa gelir kameri mehtap olur
Hikmetine akıl ermez güheri kandan ara 
Terket zaruret sesini ararsan candan ara 
Bu enel-hak sırrıdır kim Mansur'u çekti dar'a 
Bunda yare ser verenler anda menh-ü bab olur
Kul kısmetin Hak'tan arar bol vermiştir Yaradan 
Aşık sadık ikiliği kaldırırlar aradan 
Irak yakın zahir batın düşürme bu sıradan 
Menarefe tabi olan akıbet gülab olur
Yetiş bir ehli mürşide açalar can gözünü 
Bu meydan arif meydanı pişir söyle sözünü 
Ayarından düşürüp kara ederler yüzünü 
Havfetmen mi kıyametten sorarlar azap olur
Bu Esiri kemterindir yüz tutar Allah'ına 
Günahın armağan eyle var alemler şahına 
Gel sıdk ile ver salavat Muhammed ervahına 
Bir gün göçer ulu kervan bütün dünya hab olur
Yar Ali yaradan Ali can Ali canan Ali 
Yar Ali yaradan Ali medet mürvet ya Ali



Bilemezsin neler gördüm,
Ne düğümler çözdüm,
Çok yol aldım senden sonra,
Neler aştı gönlüm...

Herşeye çözüm bulsam da,
Kalbim hâlâ senin sanki,
Aşkın bende çıkmaz sokak,
Çözülmeyen düğüm gibi...

Sesini duymayı özledim,
Elini tutmayı özledim,
Yüzümü görmesen bile,
Adımı söylemeni özledim... 

Bİlemezsin neler gördüm,
Ne dağlar deldim,
Çok zor oldu senden sonra,
Neler aştı kalbim...


Aşikardır Zat-ı Hak,
Görmeyi bir dilesen!
“BEN”liğidir var olan,
Adını silebilsen!..

Düşünürsün ki varsın,
Oysa bu varsayımın...
Zat-ı Hak’tır varlığın,
“NEFS”ini görebilsen!..

الأحد الحق ظاهرٌ
لو كنت بقلبك تبصر
سترى الله بعظمتهِ
في كل شيءٍ حاضرْ
لو تَكفُفْ عن قولِ أنا
لو كنت لذاتك تُنكر
لو تفنى عن غير الله
ستراه جمالاً وسنا




Gözlerime bakıp durma 
Sevdiğimi biliyorsun 
Aşık mısın diye sorma 
Sevdiğimi biliyorsun 

Senden başka kimim var ki 
Bir an sensiz kalamam ki 
Senden ayrı olamam ki 
Sevdiğimi biliyorsun 

Gündüzümde gecemdesin 
Dua gibi dilimdesin 
Yüreğimin içindesin 
Sevdiğimi biliyorsun 

Senden başka kimim var ki 
Bir an sensiz kalamam ki 
Senden ayrı olamam ki 
Sevdiğimi biliyorsun




موجوع قلبي والتعب بيه
من اباوع على روحي ينكسر قلبي عليه
موجوع قلبي والتعب بيه
 من اباوع على روحي ينكسر قلبي عليه
تعبان وجهي وعيوني قهرتني
دنيا شلّت حال حالي و فحياتي كرهتني
كرهت الحب ماريده دمرني
طيب اني وادري طيبي لهالحال وصلني
موجوع قلبي والتعب بيه
من اباوع على روحي ينكسر قلبي عليّه
كل يوم صدمه اقوى من القبلها
اني واصل بالشدايد شده محد واصل الها
كل يوم صدمه اقوى من القبلها
اني واصل بالشدايد شده محد واصل الها
محد وقفلي من جنت محتاج وقفه
الصلابه بهالناس مدري هاي الدنيا صلبه
دخيل الله من الدنيا من العالم
ربي خلي هذا همي بنهاية كل ظالم

موجوع قلبي والتعب بيه
من اباوع على روحي ينكسر قلبي عليّه
ماريد كلشي بس انام وراسي بارد
اني من هسّه بحياتي ما عندي ولا واحد
ماريد كلشي بس انام وراسي بارد
 اني من هسه بحياتي ما عندي ولا واحد
ماريد اتعب تعبي يطلع مو نصيبي
عاجبني اسمي لحد ايكلي حبيبي
بدون قلوب ارد اكمل باقي عمري
وللباري ربي راح اسلم راح اسلِّم امري
لحن موجوع قلبي مع الكلمات



Kalbim ağrıyor ve bundan bıktım
Kendime baktığımda, kalbim onun için kırılıyor
Kalbim ağrıyor ve bundan bıktım
 Kendime baktığımda, kalbim onun için kırılıyor
Yüzüm yorgun ve gözlerim beni fethetti
Hayat durumumu felç etti ve hayatımda ondan nefret etmeme neden oldu
Aşktan nefret ediyordum, istemiyorum, beni mahvetti
İyiliğimin bana bu duruma ulaştığını biliyorum.
Kalbim ağrıyor ve bundan bıktım
Kendime baktığımda, kalbim onun için kırılıyor
Her gün bir şok öpücükten daha güçlüdür
Sıkıntıya devam ediyorum, kimse ona ulaşmadı
Her gün bir şok öpücükten daha güçlüdür
Sıkıntıya devam ediyorum, kimse ona ulaşmadı
Bir standa ihtiyacım olduğunda kimse benim için ayağa kalkmadı
Bu dünyadaki sertlik sağlam olduğunu bilmiyorum
Tanrı'nın dünyadan dünyadan davetsiz misafiri
Allah bunu her zalimin sonunda benim endişem haline getirsin

Kalbim ağrıyor ve bundan bıktım
Kendime baktığımda, kalbim onun için kırılıyor
Her şeyi istemiyorum ama başım soğukken uyuyorum
Şu andan itibaren hayatımda kimsem yok
Her şeyi istemiyorum ama başım soğukken uyuyorum
 Şu andan itibaren hayatımda kimsem yok
Yorgunluğumu yormak istemiyorum, kaderim olmadığı ortaya çıkıyor
Bana aşkımı söyleyene kadar adımı seviyorum
Kalpler olmadan hayatımın geri kalanına devam etmek istiyorum
Ve BâriTanrı'ya teslim olacağım, derdimi teslim edeceğim
Kelimelerle kalbimi acıtan bir melodi

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar