Print Friendly and PDF

BİR DELİNİN HATIRA DEFTERİ -GOGOL-




Allah'ım artık dayanacak gücüm kalmadı! Bittim, tükendim!..
Neden dinlemiyorlar?
Bakıyorlar, ama görmüyorlar. Kulakları var ama  duymuyorlar... Benden ne istiyorlar?
Onlara ne zararım dokundu ki,  işkence ediyorlar?
Başımla ne alıp veremedikleri var?
Vücudum ateşler  içinde yanıyor!
Dünya gözlerimin önünde topaç gibi dönüyor... Ben zavallı  bir adamım... Onlara verecek hiçbir şeyim yok...
 "Krallıktan vazgeçtim,  yalvarırım beni bırakın da gideyim!" diyorum; gülüp geçiyorlar!
Yok mu beni bu canavarların elinden kurtaracak bir kahraman?
Hani, İspanya’nın o  şerefli şövalyeleri nerede?
Bir çobanı korumak için krala kafa tutan o  cesur yiğitlerden biri sürsün atını, kılıcı elinde dalsın içeri, alsın  beni, uçursun bu cehennem diyarından!
Uzağa, çok uzağa, hiçbir şeyi  göremeyeceğim, duyamayacağım insansız bir dünyaya götürsün beni!..

Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar