Print Friendly and PDF

DUYDUM Kİ BENİ ŞİMDİ VEFÂSIZ ANIYORMUŞ





Bir kendi gibi zâlimi sevmiş yanıyormuş
Duydum ki beni şimdi vefâsız anıyormuş
Kalbim gibi feryâd ediyor sızlanıyormuş
Duydum ki beni şimdi vefâsız anıyormuş


Beste: Lemî Atlı
Güfte: Yaşar Şâdi Bey
Makam: Kürdîlihicazkâr
Usûl: Sengin Semâî
Form: Şarkı
**

O gül endam bir al şâle bürünsün yürüsün
Ucu gönlüm gibi ardınca sürünsün yürüsün
Alub âguşa bu çağında miyânı nazın
Saran ol servi kaddi Vâsıf öğünsün yürüsün

Beste: Hacı Sâdullah Ağa
Güfte: Enderûnî Vâsıf
Makam: Tâhir Bûselik
Usûl: Yürük Semâi
Form: Yürük Semâi
Seslendiren: Meral Uğurlu
**
Asude olam dersen eğer gelme bu cihâna 
Meydâna düşen kurtulamaz seng-i kazâdan

Ziya Paşa

 (Eğer mutlu ve sakin olmak istersen bu dünyaya hiç gelme; çünkü şu hayat meydanına bir defa düşen kaza taşlarından -ızdırap verici dertlerden- kurtulamaz.)



Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar