Print Friendly and PDF

Saf ve Temiz Olmak Zamanımızda

 


(Filmden)

Dünya senin düşündüğün gibi değil.

 Azıcık kuşkulan, saftirik!

Hayatı doruklarına kadar yaşıyorsun!

Ülkemiz için çalışan gölgeler gibiydik.

 Neden ben?

 Altı üstü bir sivilim.

Onlar imajının peşindeler.

 Bir suçluya dönüşen örnek vatandaş ararlar.

 Herkesin bayılacağı sansasyonel bir hikaye olsun isterler.

 Bu taraklarda hiç bezi olmayan iyi biri bir suç işlerse   ihanet duygusu oluşur.

 Sonra da odak noktası sen olursun ve   kimse olayın neden gerçekleştiğini umursamaz.

 İyi de bundan ne kazanacaklar?

 Öğrenmeye çalışma.

 Sadece ölümün hızlanır.

İnsanlar duygusal olduklarında gardlarını indirirler.

 "Her şeyden şüphelen."

Duygusallığa vakit yok.

 Şimdi bu iş için neden seni seçtiklerini anlıyorum.

 Seni kullanmak kolay olur diye düşünmüşlerdir.

 Seni istedikleri gibi suiistimal ederler, sen de bir haltta yiyemezsin.

 Böyle düşünmüşlerdir.

 

 Tek başına ne yapacaksın?

 Şu an ne yapabilirsin?

 Hayatını nasıl ele aldığını baştan düşünmen gerek!

 Herkese kolayca güvenme!

 Dünyanın ne korkunç olduğunu biliyor musun?

 - Varsa yoksa yalan.

 - Biliyorum!

 Ben de biliyorum!

 Dünyanın nasıl olduğunu ben de biliyorum!

 Ne olmuş?

 Birisi incinirken geçip gideyim mi?

 İyi bir dostun telefonunu görmezden mi geleyim?

 Tek başıma hayatta kalayım diye herkesten kaçayım mı?

 Tabii kaçacaksın!

 Kaç ve görmezden gel!

 En azından yalanlara kanma.

 Sen mutlu musun peki?

 Neden böyle yaşamam gerek?

 Biraz ziyanla yaşamanın nesi yanlış?

 İyi bir kalple yaşamak suç mu?

Yapma…

Şimdi insana benzedin.

Ya…

[Gol-deun seul-leom-beo (2018) ]


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar