Print Friendly and PDF

Kilitle

 


Biricik sevgilim!

Bülbül dilin, serçe kalbinle

Gönlümü alırken ne sevecendin

Kendimi kaybettiğim günlerimde de

Sakla hemi…

Hayır hayır…kilitle sen beni

İtiraza değmez inancımla

Solmuş kalbimi

Mahzeninde aç susuz

Derin sevdama düğümle…

Ahh…içimde kırıklardan sağlam yer kalmadı

Çakabilirsin incecik bir çivi tutmaz bedenime

Acısını çekmem tek ses bile vermem

 

Sevgi ve yapraklı gül kalplim

Gözlerim bulanıyor

Yine de senin tarafındayım

Senin için diller dökmez miyim

Ne çok canım yansa

Dikenlerle dişlenmiş başım

Sızlanarak açılan ellerime

Suskun dil yakışmıyor

Seni düşünen değişmez kaderime

Esintin değsin

İnsafsızlığı kucaklamadan

Yeni doğmuş bir  bebek gibi

Sar sen beni…

Söz verdim tuttum yeminimi

Kavuşmak mı, nerede

Sebepsiz yarınlara kalıyor

Düşlerim, gözyaşlarım,

Usandığım bu garip halim

Hepsi aşk için değil miydi

 

Göm çürümüşlüğümü

Kokuşmuşluğum dağılmadan

Üstüme taşlar at, yığ, diri diri

En güzeli ey sevgilim

Seni bilmem ama

Ölmek zamanım benim


Not: Bazen Büyük Dosyaları tarayıcı açmayabilir...İndirerek okumaya Çalışınız.

Benzer Yazılar

Yorumlar